• Ik verveel me, en het viel me op :9~
    En ik meen het. Geloof je me niet? Scroll naar beneden en aanschouw, ik own de top 5 _O_

    Oke om het toch nog een nuttig topic te houden, wie heeft er wel eens in de top 5 gestaan?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha, nee, bij jou verhalen doe ik het niet, dat lukt toch niet. Geintje XD

    Nee, maar ik deed het bijvoorbeeld bij dat verhaal van 11/06/10 - 11/07/10. Die stond op een gegeven moment zo vaak in de top stories, dat ik echt iets had van: "En nou moeten anderen ook een keer een kans hebben hoor." Toen ging ik massaal op die andere stories stemmen. Naja, zo massaal als mogelijk dan.


    Gewoon op alles wat je zag x'D? Ik zie je het doen ook.
    "Hey die heb ik nog niet gelezen, kudo, next"


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha, nee, bij jou verhalen doe ik het niet, dat lukt toch niet. Geintje XD

    Nee, maar ik deed het bijvoorbeeld bij dat verhaal van 11/06/10 - 11/07/10. Die stond op een gegeven moment zo vaak in de top stories, dat ik echt iets had van: "En nou moeten anderen ook een keer een kans hebben hoor." Toen ging ik massaal op die andere stories stemmen. Naja, zo massaal als mogelijk dan.

    Wejoooo dat is ook mijn verhaal hoor(cat) Maar die stond meestal toch op nummer 1 dus die kreeg je er wss toch niet uit hahaha(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    in het begin helemaal toen ze niet echt wisten wat het was. xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    haha ik nog nooit

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha, nee, bij jou verhalen doe ik het niet, dat lukt toch niet. Geintje XD

    Nee, maar ik deed het bijvoorbeeld bij dat verhaal van 11/06/10 - 11/07/10. Die stond op een gegeven moment zo vaak in de top stories, dat ik echt iets had van: "En nou moeten anderen ook een keer een kans hebben hoor." Toen ging ik massaal op die andere stories stemmen. Naja, zo massaal als mogelijk dan.


    En bedankt.
    Maar daar konden wij niks aan doen, als wij zeiden: we wilen geen kudo's, kregen we kudos.


    Smiling but close to tears.

    ik een paar keer om middernacht,, en toen de kudo's er net waren :D maarjah,, mijn stories worden niet echt al te vaak gelezen,, en ook niet echt veel mensen geven me een kudo, en als iedereen het me geeft, kom ik alsnog te kort xD


    Dream not your live, live your dream!

    DVilla schreef:
    (...)

    En bedankt.
    Maar daar konden wij niks aan doen, als wij zeiden: we wilen geen kudo's, kregen we kudos.

    echt he xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nog noooooooooit. helaas.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahaha. oke zeg dat nou niet nu gaat iedereen massaal de 6e plaats een kudo geven zodat ik de top 5 niet meer own D: (krul)


    You're giving me a great idea..(nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    You're giving me a great idea..(nerd)

    Jaloers (cat) En het is een slecht idee hoor dus doe maar niet haha(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik own gewoon de top 10. -ego-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Ik own gewoon de top 10. -ego-

    Waarvan 1 t/m 6 toch nog door mij geownt word hahaha:Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik own alles. -ego- (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Ik own alles. -ego- (krul)

    Ik own heel Quizlet haha:Y) Stiekem own ik het hele universum:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En ik own alle voetballers. HA!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus