• Ik verveel me, en het viel me op :9~
    En ik meen het. Geloof je me niet? Scroll naar beneden en aanschouw, ik own de top 5 _O_

    Oke om het toch nog een nuttig topic te houden, wie heeft er wel eens in de top 5 gestaan?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hé, maar ik kudo nooit een verhaal. Alleen 1x die van Sam en Rose (nerd)


    SLOAN.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jep, het is per IP adres. Dus dat is inderdaad niet mogelijk.

    haha ik dacht al anders maakt iedereen hier meteen honderden accounts aan haha(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dan moet je niet zomaar zeggen dat ik daar vandaag om gevraagd heb want dat heb ik niet(cat) Ik ben al 3/4 dagen afgekickt van twitter.(cat)(cat)(cat)


    Oeh, knap van jou :3
    Nee, ik zei niet dat je vandaag erop zette, maar je deed het wel, maar niet vandaag.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Owja ik ga ff kijken op t blog van 15together of dr nog nieuws is 8D

    Cuidador schreef:
    Hé, maar ik kudo nooit een verhaal. Alleen 1x die van Sam en Rose (nerd)

    Maar die is gewoon vetsexy:9~ Al hebben mijn verhalen die ook gwn geowned vandaag hahah(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jammer dat er geen min-kuddo's meer zijn dan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Jammer dat er geen min-kuddo's meer zijn dan.
    Die zijn lame. Dan gaan jaloerse kinder de stories omlaag halen 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Hingucker schreef:
    Jammer dat er geen min-kuddo's meer zijn dan.

    Juist niet, anders kan een verhaal ook omin veel min kuddo's krijgen. En dat is ook kut voor die schrijver/schrijfster van dat verhaal? Dan liever 0 kudo's dan omin veel min kudo's.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je moet me wel in deel 103 grotere rol geven, he. Je weetwelwaarom ;x


    SLOAN.

    Forlan schreef:
    (...)Die zijn lame. Dan gaan jaloerse kinder de stories omlaag halen 8D
    Ja precies. Dat is ook een beetje lame. Als ik niet wil dat een verhaal in de top stories staat, dan ga ik meestal een zesde plaats ofzo een kudo geven. Dan krijg je ze er ook nog wel een uit, hihi :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik zie mezelf een verhaal hebben -40 kudos...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja precies. Dat is ook een beetje lame. Als ik niet wil dat een verhaal in de top stories staat, dan ga ik meestal een zesde plaats ofzo een kudo geven. Dan krijg je ze er ook nog wel een uit, hihi :Y)

    hahaha. oke zeg dat nou niet nu gaat iedereen massaal de 6e plaats een kudo geven zodat ik de top 5 niet meer own D: (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Taken schreef:
    Ik zie mezelf een verhaal hebben -40 kudos...

    ahaha dat is gewoon echt stom. Dan moet er ook een top 5 slechtste stories komen (nerd) Voel je je alsnog vereerd als je daarin staat hahaha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    ahaha dat is gewoon echt stom. Dan moet er ook een top 5 slechtste stories komen (nerd) Voel je je alsnog vereerd als je daarin staat hahaha


    Dan ga ik voor de fun die verhalen gewoon lezen, kijken of ze echt zo slecht zijn.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahaha. oke zeg dat nou niet nu gaat iedereen massaal de 6e plaats een kudo geven zodat ik de top 5 niet meer own D: (krul)
    Haha, nee, bij jou verhalen doe ik het niet, dat lukt toch niet. Geintje XD

    Nee, maar ik deed het bijvoorbeeld bij dat verhaal van 11/06/10 - 11/07/10. Die stond op een gegeven moment zo vaak in de top stories, dat ik echt iets had van: "En nou moeten anderen ook een keer een kans hebben hoor." Toen ging ik massaal op die andere stories stemmen. Naja, zo massaal als mogelijk dan.


    Life is hard and then we die