• *spoiler*

    Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo teleurgesteld geweest in een animereeks! Sorry hoor, maar na "silence" heb ik gewoon niet meer verder gekeken. Het was al 1 ding dat je L ziet sterven, maar het is een 2e ding als er daarna helemaal niets meer gebeurd dat ook nog maar even interessant is al de scene's waarin L meespeelde. Misschien ligt het aan mij, maar zonder L vind ik de serie maar niets...

    'k Vind het echt jammer, ik had zoveel gehoord over Death Note en dus had ik er ook hoge verwachtingen van. Blijkbaar was dat alles voor niets, want na episode 25 is er niets meer aan...

    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die hierover denkt...

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 sep 2010 - 20:10 ]


    impress people by giving the best of yourself.

    Anime? Kan je dat kijken op tv dan?
    Of huh?


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Skittles schreef:
    Anime? Kan je dat kijken op tv dan?
    Of huh?


    Eerst heb ik een paar episodes online bekeken, daarna heb ik de hele serie gedownload.


    impress people by giving the best of yourself.

    Ik ben nog van plan Death note te kijken dus ik weet het niet ;D

    Nadat L is gestorven, is de serie inderdaad heel erg achteruit gegaan. Ik heb het alleen afgekeken omdat ik wou weten hoe Light doodging. Dat vond ik ook slecht, ook al was ik voor L. Near vind ik een slap aftreksel van L, Mello gaat nog wel. Maar je bent inderdaad niet de enige die de serie teleurstellend vond eindigen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kijk het niet, alleen mijn vriendje. En die is er razend enthousiast over :'D Al weet ik niet bij welke episode hij is :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb geen idee. Ik heb alle drie de films gezien (die met mensen dus.) en die vond ik allemaal wel leuk ^^ /ook het begin van mijn Azië verslaving xd.
    Maar aan de anime ben ik nog nooit begonnen :x ookal schijnen de films niet zo geweldig te zijn vergeleken de anime.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb de manga gelezen en had het toch wel even moeilijk toen L stierf. Toen ik verder las, sprak Near me erg aan. Het was een saai gedeelte, ja, maar ik vond het toch de moeite nog om het te lezen.
    't Is niet dat de hele serie rond L draait?


    Let the Night embrace you

    Wat toevallig!Ik was gister in de mediamarkt en toen zag ik die in een 'echte mensen' film,ik wou hem kopen maar heb het toen toch maar niet gedaan.

    Maar ik heb die serie niet gekeken.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben ook gestopt rond de 26e aflevering, omdat ik het niet echt leuk meer vond. Ik wil altijd de serie nog eens afkijken, maar inderdaad; het is een beetje jammer.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Akuma schreef:
    Ik heb de manga gelezen en had het toch wel even moeilijk toen L stierf. Toen ik verder las, sprak Near me erg aan. Het was een saai gedeelte, ja, maar ik vond het toch de moeite nog om het te lezen.
    't Is niet dat de hele serie rond L draait?


    Ja daar heb je gelijk in, inderdaad. Maar voor mij is het mysterieuze er wat af vanaf episode 26... Ik vind Near gewoon niet zo interessant als L en Mello spreekt me ook niet erg aan. Maar natuurlijk, ieder z'n mening he n.n


    impress people by giving the best of yourself.

    Het is en blijft een topserie, maar na L is vermoord is het inderdaad saaier geworden.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 20:38 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik geef je gelijk, maar je zou er eigenlijk bij moeten zeggen dat er een spoiler in zit, want als je het nog wilt kijken is dit nu al verraden.
    Maar ik ben het wel helemaal met je eens.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ik heb echt geen idee ik heb nog geen tijd gehad om die anime te kijken


    Miracle!!

    Voiceless schreef:
    Nadat L is gestorven, is de serie inderdaad heel erg achteruit gegaan. Ik heb het alleen afgekeken omdat ik wou weten hoe Light doodging. Dat vond ik ook slecht, ook al was ik voor L. Near vind ik een slap aftreksel van L, Mello gaat nog wel. Maar je bent inderdaad niet de enige die de serie teleurstellend vond eindigen.


    Hier sluit ik me bij aan.
    En ik vond het zielig voor Misa, want ze gaat nu veel sneller dood doordat ze die ogen had genomen. En Light gebruikte haar gewoon.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me bij aan.
    En ik vond het zielig voor Misa, want ze gaat nu veel sneller dood doordat ze die ogen had genomen. En Light gebruikte haar gewoon.


    Misa heeft zelfmoord gepleegd in het einde, ze is van die toren afgesprongen. Omdat ze niet zonder Light wou leven. Liefde maakt blind..
    Het had me wel vet geleken als ze haar zwanger van Light hadden laten worden en dat zijn zoon/dochter de Death Note van Light zou erven.. Vervolg :9~

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 20:30 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'