• *spoiler*

    Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo teleurgesteld geweest in een animereeks! Sorry hoor, maar na "silence" heb ik gewoon niet meer verder gekeken. Het was al 1 ding dat je L ziet sterven, maar het is een 2e ding als er daarna helemaal niets meer gebeurd dat ook nog maar even interessant is al de scene's waarin L meespeelde. Misschien ligt het aan mij, maar zonder L vind ik de serie maar niets...

    'k Vind het echt jammer, ik had zoveel gehoord over Death Note en dus had ik er ook hoge verwachtingen van. Blijkbaar was dat alles voor niets, want na episode 25 is er niets meer aan...

    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die hierover denkt...

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 sep 2010 - 20:10 ]


    impress people by giving the best of yourself.

    Ik keen geen ballen van Anime :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    naaah.... L boeit me niet zoveel. ik sta aan kira's kant dus je zou denke dak de seie dan beter vind..... maar jah.... het ging 8eruit.... maar toen near kwam vond k het wel prappig met zen poppetjes en dobbelsteentjes. net een klein kindje in zijn speelkamertje (A)


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Misa heeft zelfmoord gepleegd in het einde, ze is van die toren afgesprongen. Omdat ze niet zonder Light wou leven. Liefde maakt blind..
    Het had me wel vet geleken als ze haar zwanger van Light hadden laten worden en dat zijn zoon/dochter de Death Note van Light zou erven.. Vervolg :9~


    Ze heeft zelfmoord geple-...
    Ik had alleen de manga's gelezen, de anime vond ik niet geweldig. Misaaaaaa T__T


    All this dampness is damp.

    De anime vond ik waardeloos, de manga's waren wel leuk. Toen L dood was, ging het verhaal wel achteruit.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb altijd Death Note leuk en boeiend gevonden, alleen maakte het me depressief, en daarom ben ik gestopt met kijken. Bijna iedereen die in Death Note voorkomt gaat zowat dood.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik vin dn een zaalige serie. Maar der is idd niet veel leuks meer aan zonder l. Ik liefde L. Bij die aflevering heb ik gwn moete janke... ik geef het toe en ik schaam me der nix vr! l maakte het nog grappeg...

    Dat was wel geinig geweest, maar misschien was het maar beter dat de serie eindigde. Het had zijn hoogtepunt wel gehad. Ik heb trouwens gehoord dat ze 108 manga chapters hebben gedaan omdat dat een heilig getal is in Japan.

    Het duo dat Death Note heeft gemaakt heeft trouwens nog een nieuwe serie gemaakt genaamd Bakuman. Ik heb er een topic voor gemaakt:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=77709


    Liever een banaan op Quizlet dan een appel op youtube

    Jullie maken me best nieuwsgierig naar Death Note! Waar kan je hem kijken? :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.