• Hoi allemaal. Ik vind werken met Paint Shop Pro heel leuk en aangezien er soms mensen op zoek zijn naar covers wil ik er graag maken.

    Voorbeelden:
    Zwarte Hemel van Demoon
    Pandora's Box van Code
    JONAS van Code
    Murder In The Dorm van Code
    Camp Quetico van Raspberry
    Dorien The Teenage Witch van mij :'D

    Als je geïnteresseerd bent mag je dit invullen:
    Titel:
    Wat/wie moet er op:
    Tagline: - moet niet -
    Extra's:


    Klaar:
    Far away from home van Torresss
    The Perfect Man Is Gay van CRonaldo
    I'll follow you until you love me van Ectasy
    Dirty Game van Fietsbel
    Behind The Pain van Taken
    Make a good choice now van Tragically
    Dating In The Dark van Skittles
    Game Of Gods van Hel
    Freya Eloise Buysse van Average
    Moiety Incipient van amorevampiro
    Dance For A Dream van BustinJieber
    Save me from the lake of hate van FlowerRain
    Acting Like Monkeys van laRouge666
    Jadey D Crow van Armani
    An American High School van Millenium
    The Boy Behind The Name van HungryxEyes
    The Last One van kurohoshi
    Divorce Me van CRonaldo
    If you make up one thing, how about the rest? van fantastique
    Don't Jump van Tainted
    Tom's Problem van SergioRamos
    An Unforgettable Roadtrip van Cloudburst
    Remember Me van Taken
    Running Through My Memories van Aragon
    "I will die for you", said the most sexy wolf on earth. van Rainbowboots
    Living With A Dream, Dying With A Nightmare van JipxCullen
    Love Conquers All van Crucio
    Journey Of A Paperback van Archer
    Oranje Leeuwinnen van OHMYMUSLERA
    The Nerd Hates Her Brother van Skittles
    Bloodstream van Arsenal
    If tomorrow never comes, promise you've been there yesterday van Katniss
    I'll meet you in jail. van Damon
    My Roommate van Cosmoptolian
    Shattered By Broken Dreams van Synyster
    Testify To Love van BoyzoneLover
    Phonesex van Bro

    Hoi allemaal, ik ben erg geflatteerd dat jullie mij kiezen om covers te maken, maar ik heb het liefst dat jullie die dan ook gebruiken. Ik steek er soms lange tijd in foto's, textures, brushes, lettertypes en zo te zoeken. Ik ben er zeker van dat andere mensen ook veel tijd in hun werk steken, dus het is niet zo netjes als je het aan twee mensen gaat vragen, is de cover van de ene gekozen en de andere verloren moeite. Je kunt natuurlijk omwisselen. Het beste is dat je een cover gaat aanvragen als je er echt een nodig hebt. Ik hoop dat jullie me nu niet grof gaan vinden of zo, maar ik vind het gewoon zo onterecht moest je mijn cover kiezen terwijl een ander ook z'n best doet.
    Bedankt voor jullie complimenten allemaal trouwens (:.



    Aanvragen is weer mogelijk!
    Vanaf nu af aan ga ik jullie gewoon de covers sturen ipv ze in dit topic te plaatsen!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:20 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Rebellion schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je een plaatje? Ik wil vanalles maken^^


    Ehm ja, een achtergrond maken voor mijn laptop haha. Gewoon hoe je nu een cover hebt voor een verhaal, maar dan een achtergrond voor mijn laptop (A).
    Omdat je er best veel tijd insteekt en je ziet niet dat ik hem dan als achtergrond heb, dus ik d8 daarom vraag ik maar of je daarvoor ook een plaatje/achtergrond wil maken (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RobinxCesc schreef:
    (...)

    Ehm ja, een achtergrond maken voor mijn laptop haha. Gewoon hoe je nu een cover hebt voor een verhaal, maar dan een achtergrond voor mijn laptop (A).
    Omdat je er best veel tijd insteekt en je ziet niet dat ik hem dan als achtergrond heb, dus ik d8 daarom vraag ik maar of je daarvoor ook een plaatje/achtergrond wil maken (:

    Oké, vraag maar raak, en hoe groot is je scherm (nerd)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Aah oke nice (:
    Ehm de grootte die ik de vorige keer had gebruikt is: 1024 - 768
    De tekst die ik er op zou willen is: He is young, he's great, he is nice, it's Cesc Fabregas
    Wie erop moet: Cesc Fabregas

    klik Dit plaatje mag je gebruiken, maar ik weet niet of dat lukt. En ik weet niet of je hem kan zien haha, dus als je hem niet kan zien moet je het maar even zeggen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben verslaafd aan jouw covers en alles wat jij maakt. Ik vind alles van jou zo geniaal bedacht, ik weet niet waarom. Het inspireert mij.
    En ik hoort heel toevallig hierboven dat jij ook wallpapers maakt?! Dat is namelijk sexy.
    Want ik heb de laatste tijd echt gewoon al 4 maanden dezelfde, en het irriteert mij, dus als jij heel sexy 1 wil maken voor mij :3 Dan ga ik jou adoreren O_o

    De grootte van mijn scherm is: 1024 bij 768, denk ik. Dat lijkt mij normaal.
    De personage die er sowieso op moet is: Synyster Gates. Als je wilt dat ik foto's ga zoeken, moet je maar een gil geven, ik heb er genoeg. *obsessive face*
    De tekst: I reach towards the sky I've said my goodbye my heart's always with you.
    En dan ergens op de pagina: Synyster Gates

    _O_


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    titel: It is raining deatheaters
    Wat/wie moet er op: Draco malfoy en Zij
    Tagline: verzin maar wat :3
    Extra's: /


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel: A Spin To The Story
    Wat/wie moet er op: De cast van Gossip Girl? Of juist alleen Serena? Ach, weet je wat, doe maar wat jij leuk vind :3
    Tagline: Geen idee, als je iets weet mag je het neerzetten, maar 't hoeft niet speciaal =D
    Extra's: Voor informatie over de story, mocht dat helpen, klik je hier


    “Love is a contradiction.”

    Titel: Kiss from a rose
    Wat/wie moet er op: Mijn hoofdpersoon is blond en meestal gebruik ik zelf Amanda Seyfried. Maar ik wil eigenlijk graag gewoon een meisje waarvan je het gezicht niet ziet. Verzin maar wat, bijvoorbeeld in een veld met bloemen of in de regen of.. Snap je? (:
    Tagline: - moet niet -: Goh, hoeft niet per se. Zou je anders -misschien te veel gevraagd- één met en één zonder willen maken? Gewoon dezelfde cover. Dan kan ik kijken welke ik het leukste vind! (:
    "A rose by any other name would still smell as sweet."
    Extra's: Ik heb al genoeg gezeurd denk ik. Kiss from a rose

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 18:52 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Titel: The Founders are Back
    Wat/wie moet er op: het zweinstein-teken + zweinstein
    Tagline: Bij elke afdeling de engelse naam ervan in de afdeling z'n kleur. Bv. Gryffindor in het rood.
    Extra's: nee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Titel: Black Rose
    Wat/wie moet er op: geen personen, maar dit als achtergrond
    Tagline: If I could only find a way to help you grow
    Extra's: Ik wil het als het kan graag in de vorm van een rechthoek. Dus langwerpig en niet vierkant als dat kan..

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 19:07 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?