• Theh, er is een nummer, en daar komt een stukje tekst in voor in het Latijn, maar ik kan nergens vinden wat het betekent D:
    Dusdus, weet iemand het? :3

    ego sum angelus nex, belial fatur per mini meus lacuna
    vestri deus est mortuus, mancipium iam ut orbis terrerum


    Alis volat propriis.

    Humanity schreef:
    (...)

    Inderdaad welke idioot heeft ooit die naamvallen bedacht? Ben ik blij dat ik er al 2 jaar vanaf ben en op een andere fijne richting zit ;'D

    Ik heb het ook twee jaar gehad, en vanaf het vierde kom je het opnieuw tegen dankzij Duits -died-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    sorry ik kan alleen geneeskundig latijns >< en dat gaat echt super not :xD

    nieje :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Neen, alleen "Ave Satani" wat "Gegroet Satan" betekent. Lang leve The Omen 666. :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik kan Latijn. Ik zou de zin wel kunnen vertalen, maar dan met behulp van mijn woordenboekje en eventueel grammaticaboek. Helaas zit ik nu in Marokko en - vanzelfsprekend - heb ik die twee boeken niet mee.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Armani schreef:
    (...)
    Ik heb het ook twee jaar gehad, en vanaf het vierde kom je het opnieuw tegen dankzij Duits -died-

    Naamvallen in het Duits vind ik niet zo moeilijk. :x

    Maar toen ik nog Latijn deed, bakte ik er niets van. :Y)

    Ik zal eens kijken (:
    Ik heb snel eventjes gekeken naar wat Shade zei en voor de eerste zin zat ze al zo goed als juist juist, het is volgens mij:
    Ik ben de engel Dood.
    Want het zijn 2 nominatieven (doorgaans de naamval van het onderwerp en dan is nex bijgesteld substantief bij ego).
    Dan:
    Mijn Belial (geen idee wat het is) spreekt door kleine (mini bestaat niet in Latijn volgens mij, maar ik denk dat ze minima bedoelen, wat dus klein betekent) gaatjes, jullie god is dood, de slavernij aan de wereld (ik denk dat het orbis terrarum moet zijn, dat is hetgene wat ik in een (goede) online woordenlijst tegen kwam.)

    En ik wil nog even kwijt dat dit Latijn is dat op niets trekt en zo goed als zeker is geschreven door iemand die er niets van af weet :3

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 20:09 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    @Sid: Belial is een demon. Lijkt me zwak nep-satanistisch gebrabbel dus. :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Undertaker schreef:
    @Sid: Belial is een demon. Lijkt me zwak nep-satanistisch gebrabbel dus. :'D


    Ahaaa, dat past inderdaad wel bij de tekst. Ja, dat je zoiets durft te gebruiken in een liedje :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Errrm, ik heb vanaf altijd al moeite gehad met Latijn KUCHdaarom ga ik nu ook atheneum doenKUCH


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik weet niet

    Undertaker schreef:
    @Sid: Belial is een demon. Lijkt me zwak nep-satanistisch gebrabbel dus. :'D

    Geloof me, Psyclon Nine is niet nep-satanisisch x'D


    Alis volat propriis.

    Cloudburst schreef:
    Ik kan Latijn. Ik zou de zin wel kunnen vertalen, maar dan met behulp van mijn woordenboekje en eventueel grammaticaboek. Helaas zit ik nu in Marokko en - vanzelfsprekend - heb ik die twee boeken niet mee.


    effort never betrays you

    ik ben wel benieuwd welk lied dit heeft...


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik doe latyn, maar dat is gewoon boven mijn niveau :'D


    And in that moment, we were infinite.