• ik had het -denk ik- 2x.-
    en ik vond het beide keren echt niet chill ;x
    de eerste keer, van vandaag dan, want ik had dat wel eerder, maar dat vond ik dan niet zo erg opzich :') naja, dat kon ik nog negeren.. dit echt niet ;x

    Ik liep naar boven, en natuurlijk liep ik wel vaker naar boven, en na een paar keer, voelde ik dat iemand me de hele tijd aan het volgen was. Toen ik op een gegeven moment een prullebak ging checken, of die vervangen moest worden..
    toen ging zo'n vies gasje naar achter op zijn stoel zitten,zodat hij mij beter zag zeg maar. (cat)
    en ik hoopte dat hij snel weg zou gaan.
    niet dus!
    Hij ging nog wat kopen..
    en naja,
    na eentijdje vertelde ik aan de toiletjufrouw, don'tknowhaarnaam ;D, dat dus.. dus zij verteld dat meteen door aan Kaing.. -daar werk ik meestal mee samen- en like; hij komt beneden en begint meteen zo gemeen te lachen, en ik wist gewoon dat de toiletjuf het verteld had..
    Na een tijdje komt Dennis -baasachtigiemand- even kijken, en hij zegt zo: "kaing, waarom glunder je zo?" Kaing: "nou... vraag maar aan mireille.." En ik dus vertellen.. ;3
    naja,
    toen zou dennis naar die mensen gaan, om te zeggen dat ik dat echt nie tfijn vond. -ze keken me like zo aan als ik de trap op kwam > > > O....O, met zulke ogen.- en toen had de toiletjuf al gezegd dat ik geen interesse had, en dat ik jong was. naja, toen ze dat aan mij vertelde, toen zei ze van: "Hij zei wel dat hij je mooi vond, een mooi meisje. Maar toen heb ik meteen gezegd dat je nog maar jong bent.. ze gaan nu wel weg, hoor." en toen daarna kwamen ze ook echt de trap af. Naja, toen wou Dennis ze gaan wegjagen en toen waren ze weg, hahah, hij dacht dat ik het verzonnen had, eventjes dan. Maar like; dat doe ik niet ;x
    hahahah (krul)
    daarna, kwam er een man binnen en nog een. Zegt de een: "ik wil een ballon meenemen.." -die was ik aan het opblazen.- "Ik wil nog wel meer meenemen.." en ik voel dat een van de twee dichter naar mij toe loopt. Gelukkig kwam net Dennis aangelopen -niet express- en toen gingen ze weg. En ik keek die mannen dus heel vuil aan, dus Dennis wou natuurlijk weten waarom. Ik heb dat gezegd en hij zou ze in de gaten houden zeg maar ;3

    maar toen vielen ze gelukkig mij niet meer lastig, maar wel een ander meisje. Ik had echt medelijde met haar.. ;3
    toen die mannen eindelijk weg waren, -ze gingen aan haar tafeltje zitten, en ze zat alleen- toen ging ik naar haar toe, want die een van de twee had zijn troep laten liggen, en toen heb ik even aardig tegen haar gedaan.. x'D
    naja,
    in ieder geval..
    vandaag haatte ik het heel erg.. :')
    en dan moest Kaing mij ook nog uit gaan lachen, man.. ik had echt zin om hem te slaan (A)
    niet gedaan hoor x'D
    ahhaha,

    er was wel meer vandaag, maar dat ga ik niet hier zetten, :')
    hahah,
    wie zijn dag was nog meer vreemd? x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa precies ;3
    maa rkijk,
    in het begin dacht ik echt van: 'het is gewoon toeval, hij kijkt gewoon wie er naar boven komt..'
    maar na een paar keer, dacht ik echt van 'dit is gewoon geen toeval meer..'

    Ja inderdaad, eerst heb je zoiets kan iedereen gebeuren, maar daarna ook. Oké dit kan geen toeval zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jakkes, oude mannen zijn goor. -walgend poppetje.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.