• Hjj!!
    Ik heb dus een rare vraag xP Hoe onthoude jullie mensjes dat wanneer jullie pil moete neme?? Ik vergeet het dus ALTIJD he!!xD Ik neem hem bijna altijd te laat en ik heb al zoveel geprobeerd... Een alarm instelle,en dan gaat dat af en denk ik: 'waarom gaat dat alarm af?' Duss,, ik vraag nu: Hoe onthouden jullie het??

    Xx(K)

    Eh, als je een alarm instelt op je gsm komt er toch op wat je moet doen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Nou. Ik ben pas sinds gisteren aan de pil, en ik heb hem gisteren braaf ingenomen, dus ik heb kinda nog niet de kans gehad om het te vergeten verder :'D

    Maar ik heb hem naast mijn tandenborstel liggen, want als je elke avond je tanden poetst zie je dat ding ook liggen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem op mijn nachtkastje liggen, zo zie ik hem automatisch en als ik het vergeet merk ik het meteen als ik mijn bril af doe als ik wil slapen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben van de pil afgestapt omdat ik niet meer voor vrijwillig hormonen slikken ben -note aan iedereen, ga hierover niet met mij in discussie, dit win je niet (cat)- dus eigenlijk geen idee. Vroeger vergat ik het eigenlijk nooit.

    Leg het sowieso op een plek neer zodat je het nooit vergeet. Op je nachtkastje bijvoorbeeld. Zodat dat het eerst is wat je ziet als je opstaat, of gaat slapen. Geen idee wanneer je de pil precies inneemt.

    Of idd een alarm op je mobiel instellen met daarbij als notitie 'de pil' of 'pil innemen'.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh Kirsten, vertel. -nieuwsgierig-


    Your make-up is terrible

    Nou, slikte ik het maar vrijwillig. Ik ben het gewoon verplicht =/
    Aan mijn tips heb je niks. Soms neem ik 'm 7 uur 's avonds in en soms om half 11. Maar de laatste tijd vraagt mijn moeder altijd of ik 'm heb genomen, dus dan is dat wel een geheugensteuntje. Mijn oma had BTW iets op haar koelkast waarop stond: Medicijnen innemen.
    Je kan bijv. bij je spiegel, op de koelkast ofzo een papiertje in een felle kleur ophangen waar op staat dat je 'm niet moet vergeten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Gister was ik het vergeten, want het zat nog in mijn tas. Nu heb ik het naast mijn matras gelegd en ben ik het niet vergeten. Maar ik slik het alleen deze vakantie zodat mijn kruis niet wordt opgegeten door piranhas :')

    Maaaaar... Plak een briefje met dat je het moet onthouden op een plek die je elke dag/ochtend tegenkomt?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik leg hem altijd naast mijn hoofdkusen. Als ik 's nachts in bed ga liggen, kijk ik er recht op en vergeet ik het niet. (baby)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij mij zit het gewoon in het systeem na 3 jaar. Eerst vergat ik hem ook regelmatig hoor. Maar nu is het een gewoonte, het zit in mijn naar-bed-ritueel.


    Your make-up is terrible

    Dat is gewoon een klik in mijn hoofd.


    Keep on smiling

    Ik slik hem niet, dus no problem :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik doe dat altijd als ik mijn lenzen uitdoe, die pildoosding ligt erlangs ;) combineer het met iets dat je doet? dan vergeet je het niet


    Don't be a drag, just be a queen.

    xDeathBreath schreef:
    Ik doe dat altijd als ik mijn lenzen uitdoe, die pildoosding ligt erlangs ;) combineer het met iets dat je doet? dan vergeet je het niet

    Same here,, ligt er ook langs xP Ma, dan vergeet k da nog xD Kdoe me lenze uit en zie dan maar de helft xP

    nerveus schreef:
    Ik slik hem niet, dus no problem :D


    My heart is yours and so am I

    Eh.. toen ik mijn uitstelpil slikte deed ik het automatisch bij het ontbijt. Mijn advies: doe het bij een routine-gebeurtenis op je dag.


    No growth of the heart is ever a waste