• Voetbalvrouw (cat) dan gaan we trouwen met de nakomelingen van Cesc Fabregas en Fernando Torres, en leven we nog lang en gelukkig. (krul) En dan krijgen we nog heel veel kindjes en klein kindjes, en die gaan dan ook weer voetballen. :9~

    Wat is jullie fantasie voor later? Haha. (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:08 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Met mijn beste vriendin naar de kunstaccedemie, top kledingontwerpste worden, trouwen, en schatten van kinderen krijgen..

    Vraag met niet met wie ik dan MOET trouwen want dat heb ik nog niet uitgedacht :Y)


    Dream not your live, live your dream!

    M'n studie afronden, goeie baan krijgen, nog bij m'n vriend zijn en samenwonen en dan trouwen, en dan kindjes krijgen en nog lang en gelukkig leven.

    Ja standaard, maar zo wil ik het wel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Taken schreef:
    (...)

    Marjolien en ik hebben hem en zijn kinderen ;3

    Helemaal niet. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Helemaal niet. (cat)


    Wel :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Wel :Y)

    Nein.
    Jullie doen alsof Torres en zijn dochtertje dingen zijn. Dus jullie verdienen ze niet. Wat wilt zeggen, wij wel.
    Dus discussie gesloten.
    (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Nein.
    Jullie doen alsof Torres en zijn dochtertje dingen zijn. Dus jullie verdienen ze niet. Wat wilt zeggen, wij wel.
    Dus discussie gesloten.
    (nerd)


    Ze zijn dingen :3 eigenlijk niet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dat M. Shadows en Synyster Gates mijn persoonlijke (seks)slaven zijn.(A)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell