• Ik hou me nogal veel bezig met MSN nieuws dus dit leek me wel interessant voor sommige;

    Justin Bieber heeft laten weten zijn memoires op papier te zullen zetten. De 16-jarige tienersensatie denkt dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn levensverhaal te schrijven. Het boek, dat door HarpersCollins wordt uitgegeven, zal Justin Bieber: First Step 2 Forever: My Story gaan heten en moet in oktober in winkels in Amerika en Engeland liggen. Het boek zal veel privéfoto's bevatten.

    Justin is erg enthousiast en liet zijn fans het volgende weten: "Ik kan niet wachten een stukje van mijn wereld met jullie te delen. Ik word elke dag wakker en tel mijn zegeningen. Mijn fans zijn zo ontzettend belangrijk, ze helpen mij mijn dromen te verwezenlijken".

    De Canadese zanger tekende op dertienjarige leeftijd een platencontract nadat hij was ontdekt op YouTube. Zijn 'Baby' video is met meer dan 250 miljoen kijkers, de best bekeken videoclip in de geschiedenis van YouTube.
    Bron;MSN Starlounge

    Humanity schreef:
    Een boek?
    Komt er ook binnenkort al een Greatest hits cd? Of een videospel?

    Bij MJ kan ik alles begrijpen. Bij AC/DC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Elvis,...
    Maar hij?
    Die loopt te hard van stapel die jongen. Wie brengt hem terug down to earth?

    HELEMAAL gelijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Iedereen zit nu wel te zeggen dat die jongen niets heeft meegemaakt aangezien die 16 jaar is, maar hoe weten jullie dat nu? :')

    Ik ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 16:29 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Iedereen zit nu wel te zeggen dat die jongen niets heeft meegemaakt aangezien die 16 jaar is, maar hoe weten jullie dat nu? :')

    Ik ben benieuwd.

    Iemand van 16 kan nooit zoveel meegemaakt hebben,aangezien er niks ergst is gebeurt(voor zover ik weet).

    Ik ben benieuwt hoe lang dat boek word,ik denk 10/15 pagina's.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Iemand van 16 kan nooit zoveel meegemaakt hebben,aangezien er niks ergst is gebeurt(voor zover ik weet).

    Ik ben benieuwt hoe lang dat boek word,ik denk 10/15 pagina's.


    Volgens mij weten wij niet álles over zijn leven, hoor. (':
    En dan nog? Wat maakt het uit dat het een positief boek zou zijn? Het hoeven niet altijd levensverhalen te zijn waar weet ik veel wat ik gebeurt. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Volgens mij weten wij niet álles over zijn leven, hoor. (':
    En dan nog? Wat maakt het uit dat het een positief boek zou zijn? Het hoeven niet altijd levensverhalen te zijn waar weet ik veel wat ik gebeurt. (':

    Als er iets ergs was gebeurt zouden we dat wel weten.
    Ik bedoel dat een boek van een 16 jarige erg dun en erg saai moet zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Als er iets ergs was gebeurt zouden we dat wel weten.
    Ik bedoel dat een boek van een 16 jarige erg dun en erg saai moet zijn.


    You never know. ;q
    Ik zeg ook niet dat die kans er niet inzit maar het kan ook helemaal anders zijn dan dat we verwachten. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach, zoals iemand al in het filmtopic vermeld heeft, kan het best leuk zijn om het leven van een 'kinder-ster' te benaderen. Ik vraag me af hoe dat allemaal gaat en dan uit de mond van zo iemand zelf, niet uit een of ander roddelblad van een euro.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nirvana schreef:
    "De 16-jarige tienersensatie denkt dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn levensverhaal te schrijven."

    Maar nu gaan we het meemaken hoor. 16 jaar en nu al een levensverhaal?


    Soms heeft iemand van 16 al meer meegemaakt dan iemand van 60 hoor. >.o


    None but ourselves can free our minds.

    Nirvana schreef:
    "De 16-jarige tienersensatie denkt dat hij genoeg heeft meegemaakt om zijn levensverhaal te schrijven."

    Maar nu gaan we het meemaken hoor. 16 jaar en nu al een levensverhaal?


    idd. hij is amper een jaar zanger en dat is genoeg?
    echt das nie voldoende. ik denk dagt hij de 30 pagina's amper haaltxD

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 16:59 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Miley Cyrus heeft toch ook al een boek geschreven en zoveel ouder is ze ook niet ?! of zit ik fout ? ;f

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:00 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Miley Cyrus heeft toch ook al een boek geschreven en zoveel ouder is ze ook niet ?! of zit ik fout ? ;f

    Wat zegt dat dan? Het enige wat ze in hun leven hebben meegemaakt is dat ze beroemd zijn geworden. Dat is ook heel wat, maar is het er niet een béetje vroeg voor om dan gelijk een heel boek te schrijven over je leven? Maar dat is gewoon mijn mening hoor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Humanity schreef:
    Een boek?
    Komt er ook binnenkort al een Greatest hits cd? Of een videospel?

    Bij MJ kan ik alles begrijpen. Bij AC/DC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Elvis,...
    Maar hij?
    Die loopt te hard van stapel die jongen. Wie brengt hem terug down to earth?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Strobelight schreef:
    Miley Cyrus heeft toch ook al een boek geschreven en zoveel ouder is ze ook niet ?! of zit ik fout ? ;f
    Ja, dat boek faalde echt heel hard


    Today will be Girl's Day party with you~

    Belachelijk, dat ventje is 16 jaar en heeft totaal geen levenservaring of natuurlijk moet beroemd zijn bevatte dat je alles kent van het leven en al veel gezien en meegemaakt hebt. Sorry hoor, hij heeft op veel punten niets meer bereikt dan een gewone 16 jarige.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:25 ]


    The soul needs autumn.

    Heeft dat kind nog niet genoeg geld?


    it's so empty living behind these castle walls