• Ja, want mijn rugzak die ik nu heb (deze, maar in het lichtgrijs) gebruikte ik als schooltas, maar hij is kapot. En mijn schooltas (deze, in het lichtblauw) is véél te groot. Als je er een paar boeken insteekt, lijkt hij echt ontploft O.O
    En nu zoek ik dus een leuke boekentas (van Converse, Eastpak, Jansport...) die niet te groot is, maar ook niet te klein & die nog een paar jaar meegaat (:
    Dus, weet iemand een leuke rugzak/schooltas?
    En welke tas gebruiken jullie nu als rugzak/schooltas, misschien zitten daar ook leuke tussen :'D

    Edit: Iedereen die een eastpak heeft, zijn dat ook goede rugzakken? Ik bedoel, zijn ze stevig, kunnen er redelijk veel boeken/mappen in... ? (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 13:17 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb deze. Die is echt wel handig. Perfect van grootte en stevig.
    Je vind hem ook wel in andere kleuren. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hmm ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe tas want mijn vorige 2 zijn kapot dus ga ik kijken voor een stevigere tas =P
    Alleen weet ik nog niet wat --'


    But love's a malady without cure

    Ik heb een nieuwe eastpak gekregen, maar ik vind geen plaatje op internet :S Hij is heel vrolijk, geruit met allemaal kleurtjes.

    Ik heb deze in het lichtgrijs :9~


    Only losers can act the way you do

    Ik heb een kipling schoudertas. Al 3 jaar en krijg voorlopig nog geen nieuwe, maar ik ben er nog steeds tevreden mee hoor. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een blauwe Eastpak, maar ik wil een andere :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen die een eastpak heeft, zijn dat ook goede rugzakken? Ik bedoel, zijn ze stevig, kunnen er redelijk veel boeken/mappen in... ? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Cloudburst schreef:
    Ik heb deze. Die is echt wel handig. Perfect van grootte en stevig.
    Je vind hem ook wel in andere kleuren. (:

    met z'n tas maar dan in het knal roze loop ik al 5 jaar rond :) prima aanrader
    mijn broer loopt er 9 jaar mee rond en die is nog altijd heel

    Optimistic schreef:
    Iedereen die een eastpak heeft, zijn dat ook goede rugzakken? Ik bedoel, zijn ze stevig, kunnen er redelijk veel boeken/mappen in... ? (:
    Ik heb een Eastpak met één vak. Er kan echt wel genoeg in en het weegt veel minder dan zo'n grote, waardoor je rugzak sowieso al minder weegt. Ik heb er één met lederen bodem waardoor die echt wel stevig is. (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 13:47 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb die en nog een Eastpak rugzak.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Deze?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Meh schreef:
    Ik heb die en nog een Eastpak rugzak.


    :9~:9~:9~
    Die is zoooo leuk! Waar heb je die gekocht? Online of in een winkel? Ik wil je nakopen. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hahahaha! Euh in zo'n klein winkeltje hier in de stad :')

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2010 - 13:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh schreef:
    Hahahaha! Euh in zo'n klein winkeltje hier in de stad :')


    (Sorry, 'k had perongeluk op 'aanpassen' geklikt.)

    Welke stad en welk winkeltje? Kan je me dat pb'en (als je wilt), want ik moet nu door. (:


    If we had not a soul, music would have created it.