• Hallo lieverds,

    Vanavond ga ik mijn schoonouders ontmoeten.Nou heel leuk enzo maar ze zijn Christelijk en ik niet.Chris (Mijn vriend) is 19 en ik 15.Nu is leeftijd voor Chris en mij maar een getal. Dat sprak zijn moeder al niet aan maar toen hij vertelde dat ik niet Christelijk was was het bij z'n moeder al helaal niet goed gevallen.Ze heeft het liever niet dat ik en Chris iets hebben.Maar nu ben ik bang dat zijn ouders me niet mogen. Kan iemand mij helpen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb jullie hulp echt nodig.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nou, gewoon doen zoals je normaal doet
    als ze je dan niet mogen, is dat toch hun probleem? ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    Nou, gewoon doen zoals je normaal doet
    als ze je dan niet mogen, is dat toch hun probleem? ;3



    Ja daar heb je wel gelijk in.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    belangrijke tip.. NIET VLOEKEN [a']
    ehmm toon beetje interesse in het geloof ? =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    belangrijke tip.. NIET VLOEKEN [a']
    ehmm toon beetje interesse in het geloof ? =)



    Ik was zoiezo al niet van plan om in hun bijzijn te gaan vloeken xD. Maar die tweede vind ik wel een hele goeie dankje.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Interesse tonen in het geloof is zeker zeer belangrijk (: En misschien van tevoren al een beetje oriënteren wat het allemaal inhoudt enzo, zodat als ze er iets over vertellen, je het wel snapt en erover mee kunt praten. Dan zien ze ook meteen dat je wel je best doet en hun geloof respecteert. Ikzelf geloof ook, en vind het ook zeker wel fijn als mensen dat respecteren en dat laten blijken (:.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:15 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Gewoon vriendelijk zijn, meer kan je niet doen.

    + Christelijk haha, en hun zoon noemt Chris


    None but ourselves can free our minds.

    Zoals ze hierboven al zeggen en heel misschien een klein cadeautje meenemen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Meid,
    gewoon beleefd zijn,
    En dan gewoon niet domme opmerkingen maken van, waarme je het christendom beledigd -maar ik denk dat je dat sws niet doet :3-
    en voor de rest; probeer een goede indruk te maken!
    Succes!

    moeders waarderen vaak bloemen;)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Forlan schreef:
    Zoals ze hierboven al zeggen en heel misschien een klein cadeautje meenemen?


    Oke,Zoals wat ? xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dankje iedereeen!<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou een bosje bloemen meenemen, maar ik vind het apart dat je zijn ouders nu al jouw schoonouders noemt.. Niet gemeen bedoeld :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    stay you (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    boeiend :') je hoeft toch niet met hun op schoot te zitten ^^


    waarom is het zo godse koud? :(