• Ja, want mijn rugzak die ik nu heb (deze, maar in het lichtgrijs) gebruikte ik als schooltas, maar hij is kapot. En mijn schooltas (deze, in het lichtblauw) is véél te groot. Als je er een paar boeken insteekt, lijkt hij echt ontploft O.O
    En nu zoek ik dus een leuke boekentas (van Converse, Eastpak, Jansport...) die niet te groot is, maar ook niet te klein & die nog een paar jaar meegaat (:
    Dus, weet iemand een leuke rugzak/schooltas?
    En welke tas gebruiken jullie nu als rugzak/schooltas, misschien zitten daar ook leuke tussen :'D

    Edit: Iedereen die een eastpak heeft, zijn dat ook goede rugzakken? Ik bedoel, zijn ze stevig, kunnen er redelijk veel boeken/mappen in... ? (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 13:17 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga morgen een nieuwe kopen, ik ben mijn Eastpak zat haha :') Maar ik ga gewoon zo'n bruine schoudertas/handtas ding kopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb deze, maar dan gewoon helemaal in het zwart. Hij lijkt dik op de foto, maar normaal steek je daar niet zo veel in, en is ie mooi plat. En ik heb die van de Tiger Woods (ofzoiets) :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb deze schoudertas. Ik heb hem al twee/drie jaar en hij is nog steeds niet versleten. Zeer stevig.
    http://www.bagageonline.nl/catalog/Schoudertassen/Line/

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 20:22 ]


    Think before you act.