• Ik heb voor mijn nieuwe story een filmpje gemaakt, aangezien ik niet op de woorden kwam voor een samenvatting. En ik vind het resultaat best leuk. Al vind ik het balen dat ik het in het zwartwit moest doen aangezien sommige stukjes mooie kleuren hadden. -sadface-
    Check 'm _O_

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 19:07 ]

    Dat meisje is toch Juliet Simms? 8D Ofzo? :X
    Ik vind 'm wel goed gelukt btw :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Dat meisje is toch Juliet Simms? 8D Ofzo? :X
    Ik vind 'm wel goed gelukt btw :'D

    Die laatste, yes _O_
    Haha bedankt. :'D

    Van wat ken ik dat meisje? Die daar op dat gras bedoel ik hea. Want die andere is Juliet uiteraard. Leuk liedje ook. :-D
    En jij hebt ook echt teveel tijd ofzo met je filmpjes allemaal. Moet ik weten voor welk deze is? ;x Dat weet ik dus niet.
    En mooi natuurlijk!

    Hij is mooi geworden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mixtape schreef:
    Van wat ken ik dat meisje? Die daar op dat gras bedoel ik hea. Want die andere is Juliet uiteraard. Leuk liedje ook. :-D
    En jij hebt ook echt teveel tijd ofzo met je filmpjes allemaal. Moet ik weten voor welk deze is? ;x Dat weet ik dus niet.
    En mooi natuurlijk!

    Ik weet het niet. Naan en ik kenden haar precies ook al van ergens. ;P Maar dat stuk is uit de video van Stay With Me. ;P En nou, kijk bij mijn stories, dan zie je het meteen? :'D
    (En nu ben ik toch echt weg ofzo)

    Comet schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. Naan en ik kenden haar precies ook al van ergens. ;P Maar dat stuk is uit de video van Stay With Me. ;P En nou, kijk bij mijn stories, dan zie je het meteen? :'D
    (En nu ben ik toch echt weg ofzo)

    Neen, dan ken ik haar vast toch niet. Dan lijkt ze op iemand ofzo. En dan zoek ik even en nu ga jij. (nerd)

    Dat zag er zo leuk uit, heb gelijk een abo genomen P:


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ik vraag me af hoeveel Gaskarth' ik lees dankzij je.