• Fernando Torres en de Spaanse, Alysse hebben bijna twee jaar een relatie wanneer Alysse naar Amerika gaat om daar haar studie voort te zetten. Doordat ook Fernando terug weg moet, naar Engeland zullen de twee elkaar lange tijd niet meer zien. Ze beloven elkaar dat ze hun relatie gewoon voort zullen zetten, ondanks de grote afstand tussen de twee, en dat ze als ze elkaar weerzien gewoon bij elkaar zullen blijven. In het begin houden ze veel contact, maar dan vermindert hun contact en spreken ze elkaar jaren niet. Na een aantal moeilijke jaren in Amerika verandert [...] haar naam, en keert terug naar Spanje. De twee herkennen elkaar niet meer en Fernando heeft een nieuwe vriendin, maar ze ontmoeten elkaar onbewust steeds op dezelfde plek. Zullen ze elkaar uiteindelijk weer herkennen?


    Kies even voor me;
    They say: love last forever. |||
    The way I loved you./The way you loved me ||||
    If we ever meet again. ||||
    Unknown for eachother.
    Hi Fernando, do I know you?

    Met dank aan Renée <3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 1:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Ik ven het persoonlijk beter klinken, maar je moet het zelf weten. Ik ga hem in ieder geval volgen, net als meet me after midnight.
    Ik ga ook weer reactie's geven maar ik weg op vakantie. (A)

    haha ik dacht al 'Waar blijven mn reacties van Naomy? D:' en toen opeens 'Oh wacht het is vakantie, ze is vast op vakantie -dom-'(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    If We Ever Meet Again ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    haha ik dacht al 'Waar blijven mn reacties van Naomy? D:' en toen opeens 'Oh wacht het is vakantie, ze is vast op vakantie -dom-'(krul)


    Ghehehe, ik kon wel DOOD zijn hoor!
    Neh.
    Maar vanaf je volgende deel zet ik ze weer, want ik heb vandaag alles gelezen en ik heb nergens een reactie gezet want ik moest 10 stories verder lezen, meerdere hoofdstukken.
    Maar ze komen er weer aan. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik stem nog een keer voor The way you loved me, want mijn stem telt voor twee. En ik heb 2 keer gestemd, dus je moet er 3 bijzetten. (krul)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    hahah oke man zal ik doen (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    If we ever meet again, -alweer- muwhaha. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    tfoe nu staan er alsnog twee gelijk (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    If we ever meet again (krul)


    The way we live, is the way we die

    ElLieno schreef:
    If we ever meet again, -alweer- muwhaha. (nerd)

    Tel jij soms ook plots voor twee? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3