• Stelen jullie soms spulletjes uit een winkel? En wat vinden jullie van stelen?

    Ja, dat vraag ik me af. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Snoepjes uit de kruidvat :9~
    Maar die eet ik meestal in de winkel zelf op -uiteraard uit het zicht van de camera :')-
    Een ex van mij had ooit eens zijn jas + broekzakken volgeladen met snoepjes uit het kruidvat en hij is niet betrapt geweest :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nee, nog nooit. Als ik het geld er niet voor heb, heb ik het ook niet nodig. Alles wat ik koop is meestal overbodige luxe. Ik heb ook geen snoepjes of ed gestolen.


    Your make-up is terrible

    Eeeeuh. Ik heb wel eens van die snoepjes gepakt. Doe ik nog steeds, trouwens.:Y)
    Enne, ik heb eens toen ik een jaar of 5 was ook iets anders gestolen. Je had van die bakjes vol met klipjes, en ik had een periode dat ik daar helemaal dol op was. Dus ik heb handenvol klipjes in m'n zakken gepropt. Thuis kwam m'n moeder erachter, maar gewoon niet teruggeven. Ik herinner het me niet of zo, ik heb er alleen nog wel een aantal._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het samen met 1 van me Besties veel gedaan (H) Alleen toen werden we betarpt en moesten we zelf onze ouders bellen van die vent !!
    Maar heeeel soms doen we het nog :$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    SCanales schreef:
    Verschrikkelijk, hoe klein het ding ook is, die mensen verdienen daar hun geld mee dus dat moet je niet stelen.
    Zelf steel ik nooit.

    Haha, nee, ind. Mensen verdienen daar hun geld mee, dan moet je dat niet stelen(nerd)


    be proud sweetie!

    Nee, ik ben daar een veel te grote schijterd voor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zal eerlijk zijn: ja ik heb nogal wat dingen gestolen (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik zal eerlijk zijn: ja ik heb nogal wat dingen gestolen (krul)

    Eindelijk, iemand die het durft toegeven. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Iedereen zegt van niet maar geef toe iedereen steelt wel eens once in a while. Haha, nee, dat nu ook weer niet. 2 jaar geleden stal ik echt veel -allejaa, 'veel'-, vooral schmink enzo, nu koopt mijn mama het voor me.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 19:14 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb nog nooit wat gestolen, en ik durf het ook niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Strobelight schreef:
    Iedereen zegt van niet maar geef toe iedereen steelt wel eens once in a while. Haha, nee, dat nu ook weer niet. 2 jaar geleden stal ik echt veel -allejaa, 'veel'-, vooral schmink enzo, nu koopt mijn mama het voor me.


    2 Maanden geleden had ik ook nog nooit iets gestolen in mijn leven. Echt, Britt is niet goed voor me ;D


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Eindelijk, iemand die het durft toegeven. :9~



    Ik ook hoor :$(H)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iloveBRITT schreef:
    (...)

    2 Maanden geleden had ik ook nog nooit iets gestolen in mijn leven. Echt, Britt is niet goed voor me ;D

    Whaha, ik moet nu wel eerlijk zeggen dat m'n ouders me ooit betrapt hebben op 'stelen', en sindsdien vertrouwt m'n moeder me niet echt meer als ik nieuwe dingen heb.. ;d
    en wat heb je gestolen? ;D


    None but ourselves can free our minds.

    iloveBRITT schreef:
    (...)

    2 Maanden geleden had ik ook nog nooit iets gestolen in mijn leven. Echt, Britt is niet goed voor me ;D

    Oh, you fudger.
    I know you like it. >:'D


    We'll never be as young as we are tonight