• Stelen jullie soms spulletjes uit een winkel? En wat vinden jullie van stelen?

    Ja, dat vraag ik me af. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Toen ik klein was met een vriendinnetje naar de kruitvat en dan snoepjes stelen, en toen daarna gingen we naar de speelgoed winkel en toen die vrouw die daar werkte vroeg aan ons mag ik even in jullie tas kijken? Nu denk ik echt van dat vraag je toch niet aan kinderen van 7. (cat)


    ailoveejoee.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Whaha, ik moet nu wel eerlijk zeggen dat m'n ouders me ooit betrapt hebben op 'stelen', en sindsdien vertrouwt m'n moeder me niet echt meer als ik nieuwe dingen heb.. ;d
    en wat heb je gestolen? ;D

    Hello Kitty kousen -a-, handschoenen, oorbellen, kettingen, balpennen, speltjes, roze nagelak,..
    Maar eh, als ze alles is wat minder duur maken > <


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Hello Kitty kousen -a-, handschoenen, oorbellen, kettingen, balpennen, speltjes, roze nagelak,..
    Maar eh, als ze alles is wat minder duur maken > <

    Da's gesproken haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Da's gesproken haha :'D

    Maar ik wou nooit stelen, hé;o Maar ik & britt & arianna wouden dezelfde kousen kopen en ja.. Ik had geen geld meer dus :'D


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Maar ik wou nooit stelen, hé;o Maar ik & britt & arianna wouden dezelfde kousen kopen en ja.. Ik had geen geld meer dus :'D

    And now.
    You like it.
    Lol, no.
    Stelen is slecht. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Maar ik wou nooit stelen, hé;o Maar ik & britt & arianna wouden dezelfde kousen kopen en ja.. Ik had geen geld meer dus :'D

    Als het noodlot toeslaagd, moet je stelen. (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb ooit een armband gestolen, en ik ben er blij om, want het was meteen kapot en anders had ik 4 euro weggesmeten.
    Oh, en ik heb voor de neus van mijn ma een ketting van een rokje gehaald, aangezien ik zoiets al làng wou, maar ik rokjes (vooral die mini) haat.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 20:09 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Snoepjes uit die schepbakken, ja nu nog steeds (A) En vroeger als ik zo'n kapot knikkernetje zag, nam ik wat knikkers mee. Maar ik stal alleen dingen met een al kapotte verpakking, zoals dat kapotte knikkernetje waar ik wat knikkers uit haalde. Nieuwe en onbeschadigde producten (op de snoepjes na) steel/stal ik niet!

    Hingucker schreef:
    Ik heb ooit een armband gestolen, en ik ben er blij om, want het was meteen kapot en anders had ik 4 euro weggesmeten.
    Oh, en ik heb voor de neus van mijn ma een ketting van een rokje gehaald, aangezien ik zoiets al làng wou, maar ik rokjes (vooral die mini) haat.

    O.o hoe reageerde ze???

    oh,,ik heb een lollie gestolen,,zo'n grote hartvormige =)
    *voelt zich stoer*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Armin schreef:
    Toen ik klein was snoepjes. Nja, ik deed ze niet sneaky in mn zak stoppen ofzo maar ik at ze gewoon midden in de winkel op hahaha(krul)


    Only losers can act the way you do

    Strobelight schreef:
    Wat moet je anders doen als je blut bent ? Haha, nenee, soms steel ik wel eens. Vorig jaar deed ik het vaker, nu eigenlijk niet vaak meer.

    10+ for honesty. En ik sluit me aan bij haar. Al doe ik het nu helemaal niet meer.


    You move me ......... Kurt

    reyon schreef:
    oh,,ik heb een lollie gestolen,,zo'n grote hartvormige =)
    *voelt zich stoer*

    Tsss, ik heb eens een hele Gummybear gestolen! So what? Die lolly is niks! -Voelt zich nog stoerder-

    ik heb perongeluk pinnetjes van 50 cents gestolen, ik wist het niet en durfde het niet terug te geven ;s


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Ik vind stelen gewoon tonen dat je zielig bent, niks beters te doen hebt. en ga zo maar door. snoepjes niet of zo. x]


    Smile and live.