• -sorry topic bui-
    de titel zegt 't al =D


    Live life like a raver.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ja rofl, dan kan je de telefoon ook wel uit het stopcontact halen, want die staat ook aan de stroom :')

    Die is minder gevaarlijk.
    Ik heb dit ook alleen maar van horen zeggen he,het kan ook niet waar zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Neen,
    veel te duur anders ook.

    Nee.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Dat is alleen maar energieverspilling.


    Let the Night embrace you

    Soms. Want NASA kan dan gebruik maken van de capaciteiten van de computer. Dat doen ze met elke computer die niet gebruikt wordt (zolang deze aan staat), of met het deel ervan wat de gebruiker niet nodig heeft op dat moment. Misschien is het maar een klein beetje, maar als genoeg mensen dat doen hebben ze vaak al een extra server per nacht en dus de dubbele snelheid om informatie binnen te halen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 22:27 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jup. Ik ben bijna de hele nacht wakker, dingen downloaden, op twitter etc. Om 'm dan twee/drie uur later opnieuw te starten ben ik te ongeduldig voor, want dat duurt bij mij super lang (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Alleen als ik m'n virusscanner laat scannen (eens per maand/2 maanden)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Afterlife schreef:
    Soms. Want NASA kan dan gebruik maken van de capaciteiten van de computer. Dat doen ze met elke computer die niet gebruikt wordt (zolang deze aan staat), of met het deel ervan wat de gebruiker niet nodig heeft op dat moment. Misschien is het maar een klein beetje, maar als genoeg mensen dat doen hebben ze vaak al een extra server per nacht en dus de dubbele snelheid om informatie binnen te halen.


    wow -nu voel ik me dom-
    hoe kom je aan die informatie gek. ö


    Live life like a raver.

    Marshawk schreef:
    (...)

    wow -nu voel ik me dom-
    hoe kom je aan die informatie gek. ö


    Ik weet gewoon veel dingen die andere mensen vaak niet interessant vinden of waar ze vaak niet bij na denken. :')
    En ik werk met elektriciteit e.d. dus daar pik je ook veel van dat soort dingen op.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    af en toe.


    Life is a beautiful struggle

    nee, want hij staat op me moeders kamer dan heeft ze er last van


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Afterlife schreef:
    Soms. Want NASA kan dan gebruik maken van de capaciteiten van de computer. Dat doen ze met elke computer die niet gebruikt wordt (zolang deze aan staat), of met het deel ervan wat de gebruiker niet nodig heeft op dat moment. Misschien is het maar een klein beetje, maar als genoeg mensen dat doen hebben ze vaak al een extra server per nacht en dus de dubbele snelheid om informatie binnen te halen.

    Hoe kom je daar bij en is zoiets niet illegaal?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe kom je daar bij en is zoiets niet illegaal?


    Nee, dat is het niet. Ze gebruiken/zien ook niks van je persoonlijke informatie, alleen de capaciteiten om sneller dingen te kunnen berekenen (en alles wat ze verder doen). En dit heb ik van een ICT expert geleerd. Daar hoef je je ook totaal geen zorgen om te maken overigens. Je zal er niks van merken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 22:41 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet. Ze gebruiken/zien ook niks van je persoonlijke informatie, alleen de capaciteiten om sneller dingen te kunnen berekenen (en alles wat ze verder doen). En dit heb ik van een ICT expert geleerd. Daar hoef je je ook totaal geen zorgen om te maken overigens. Je zal er niks van merken.


    wow, vet. Dus als ik m'n laptop aan laat staan help ik NASA ? ö


    Live life like a raver.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet. Ze gebruiken/zien ook niks van je persoonlijke informatie, alleen de capaciteiten om sneller dingen te kunnen berekenen (en alles wat ze verder doen). En dit heb ik van een ICT expert geleerd. Daar hoef je je ook totaal geen zorgen om te maken overigens. Je zal er niks van merken.

    Hehe,grappig.
    O ik maakte me ook geen zorgen hoor ik vroeg het me gewoon af.
    Ik heb een vreemde drang om dingen te weten/te leren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall