• Om een keer een storie helemaal uit te schrijven:(
    Ik heb er zo veel geschreven en altijd raakte mijn inspiratie op het laaste moment op, dus verwijderde ik ze:(

    Maar mijn vraag is dus: Heeft iemand nog tips voor als je inspiratie opraakt? ofzo

    Thx xx(flower)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 19:24 ]


    You can run but not hide

    Nee, want mij gebeurd dat ook altijd.


    Life is hard and then we die

    Nee, ik heb al maaaaaanden geen inspiratie meer. (:

    Ik ga dan altijd heel veel andere verhalen lezen, ook gewoon boeken e.d.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik ga dan altijd heel veel andere verhalen lezen, ook gewoon boeken e.d.


    Doe ik al (':


    You can run but not hide

    Begin gewoon te schrijven. Ik 'slaap' er ook altijd een nachtje of wat over dat helpt soms ook


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Je hoofd helemaal leeg maken, Je lievelings love ballet opzetten en denken aan wat je wil. Denk aan dingen die je wil mee maken. Dingen die je heb beleefd. Dingen die je gevoeld hebt.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Je hoofd helemaal leeg maken, Je lievelings love ballet opzetten en denken aan wat je wil. Denk aan dingen die je wil mee maken. Dingen die je heb beleefd. Dingen die je gevoeld hebt.


    mischien ga ik da ook eens proberen xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Alicious schreef:
    Je hoofd helemaal leeg maken, Je lievelings love ballet opzetten en denken aan wat je wil. Denk aan dingen die je wil mee maken. Dingen die je heb beleefd. Dingen die je gevoeld hebt.


    Ja je hebt gelijk, :'')


    You can run but not hide

    Ik heb heeele uitgebreide tips voor inspiratieloosheid! Alicious' tips zijn geweldig, maar als je die van mij wilt stuur ik ze wel naar je.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    CaramelHeart schreef:
    Ik heb heeele uitgebreide tips voor inspiratieloosheid! Alicious' tips zijn geweldig, maar als je die van mij wilt stuur ik ze wel naar je.;)


    Is goed thx ^^:D


    You can run but not hide

    Nee, want ik heb hetzelfde ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MyLicious schreef:
    (...)

    Ja je hebt gelijk, :'')

    Het werkt. Niet? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik maak geen stories.. (ben wel bezig met 1, maar ik suck in schrijven)... Dit klinkt misschien dom, maar ik kijk soms Japanse dramaseries (geen manga/anime ofzo) en daarin gebeuren dingen waarvan ik soms inpiratie krijg....
    Enn, het dagelijks leven.. ;]
    ~en soms kan de tekst van een liedje ook inspiratie geven :p
    en de tips van Alicious zijn idd goed ^_^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Eerst je verhaal uitdenken voor je gaat schrijven. De hoogtepunten erin, hoe het afloopt en hoe je eventuele saaie stukken gaat opvullen.
    Helaas heb ik me zelf nog nooit aan deze regel gehouden dus weet ik niet of hij gegarandeerd werkt -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    nee want ik ben nog nooit verder gekomen dan 5 ofzo:')


    To The Stars Through Adversity