• WHATTATATAJJAAA!


    I live for the applause, you will die for it.

    hahah echt he. Ik vind het killerlauw als ik in de top 5 sta. Ik ownde een aantal dagen geleden zelfs de hele top 5 dus wij gaan samen ook een keer die hele top 5 ownen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is best wel kort. :'D
    Ik schrijf meestal echt minimaal 400. En vooral vaak rond de 600/800. Maar ik schrijf ook best wel veel/gedetailleerd. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahah serieus als ik 'mooi' probeer te schrijven dan komt er hooguit zoiets uit. of zoiets als bij Meet me at midnight. haha.(krul) En als ik echt inspiratie heb voor iets heb dan kan ik wel 600/700 woorden krijgen, maar als ik niet echt weet wat ik moet schrijven dus hooguit 300/400. Behalve bij prologen, die maak ik sowieso nooit lang.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mmm. Kwestie van ervaring denk ik, want zo schreef ik eerst ook ongeveer. Gewoon wat meer lezen en proberen denk ik? Of echt inspiratie zoeken voor dingen. Ik heb ook vaak 1001 ideeën, maar in plaats voor allemaal 1 verhaal maken verwerk ik vaak die dingen door een verhaal heen. Krijg je ook vanzelf al meer. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahah dat doe ik juist. Als ik voor elk van mijn ideeën een verhaal zou maken zou ik er nu al 8393893 hebben. -Ik heb er nu omin veel geinactiveerd hahaha- Maar jij schrijft gewoon echt geweldig, en dan kom ik met m'n amateurswerk. Achja, ik moet dan maar blij zijn dat ik niet schrijf van 'Piet loopt naar de woonkamer.
    Piet roept: Hoi Nancy.
    Nancy geeft geen antwoord terug en Piet loopt weg.
    Dan komt Henk
    Henk: Hoooooooi Nancy!!!!!
    Nancy: Hoi Henk.
    ahahah (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En toen was ik alleen. Ik ben vriendloos nu hahaha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ben ik weer. :'D
    Was even m'n pyjama aantrekken enzo.

    En dankje. :9~
    Maar dat komt vanzelf wel joh, gewoon blijven oefenen. Vond die intro best mooi nog hoor!:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    I'm loneeeeeeeeeely. I'm mrs lonely. I have nobody(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OH YESH. ik ben niet lonely meer _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Achhh heb je me zo gemist dan? *knijpt in wangen*


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Ben ik weer. :'D
    Was even m'n pyjama aantrekken enzo.

    En dankje. :9~
    Maar dat komt vanzelf wel joh, gewoon blijven oefenen. Vond die intro best mooi nog hoor!:Y)

    haha daar kregen er dus een aantal tranen in hun ogen van. En dat snap ik niet.(nerd) Kijk bij jouw verhalen snap ik het want die zijn prachtig maar wth man dit was mss wel mooi maar niet prachtig haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja D: Ik dacht even dat ik écht vriendloos was (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    haha daar kregen er dus een aantal tranen in hun ogen van. En dat snap ik niet.(nerd) Kijk bij jouw verhalen snap ik het want die zijn prachtig maar wth man dit was mss wel mooi maar niet prachtig haha. (krul)


    Mijn verhalen zijn prachtig? :'D
    Dank u, dank u. :'D

    En mmm, misschien gaan ze gelijk uit van heel erge dingen over waarom het zo is? Of vinden ze het heel zielig voor hem? :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahah ik zou stiekem als ik dat hoofstuk zo zou lezen denken 'HAHAHAHA LEKKER (cat)' oke nee maar ik zou dan gwn denken 'Kut voor ze haha. '


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja of ik wordt nieuwsgierig, maar ik ga niet snel huilen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell