• WHATTATATAJJAAA!


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahaha seeeeeexy:9~ Eigenlijk zouden we het gewoon op het politiebureau moeten doen om ze te laten zien dat we er schijt aan hebben hahaha. (krul)


    En dan met dat liedje van Appa erbij. "Ik heb schijt!"


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil eerste staan in de top 5 -bitchface naar alle lezers die geen reactie&kudo achterlaten- oke kansloos niemand behalve wij is wakker ofzo hahaha.
    Ik ga dat vanmiddag bij mn verhaal zetten. 'Vieze bitchface naar jullie als je geen lieve reactie geeft die meer zegt dan 'Verder' (krul)'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Afterlife schreef:
    (...)

    En dan met dat liedje van Appa erbij. "Ik heb schijt!"

    HAHAHA. die ken ik XD Ik heb schijttttt aan de overheid! :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik mis die goede tijd met Dance with the Devil op 1. Nog voor jouw 11-06 11-07 1 kwam en ik wekenlang op 2 stond. :'D
    Maar ik heb geen zin om zoveel delen per dag te schrijven aan m'n verhalen de laatste tijd. x.x
    Komt wel weer ofzo. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Omg. Ik heb hoofdpijn. Teveel gespammed ofzo... :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahaha echt he. Ze wachten wel (krul) Ik was altijd jaloers op jouw Dance with the Devil. Niet omdat je op de eerste plaats stond maar omdat mensen jou wel langere reacties geven dan 'verder' hahah. Ik wil juist commentaar op mn verhaal. Dat het goed, lelijk, ofzo geschreven is enzo. Maarnee, ik moet het doen met verdeeeer. haha (krul) Oke het is wel beter dan niks maar dan nog.

    En 110610 is zo'n beetje verleden tijd man. Ik schreef daar eerst omin veel aan maar die persoon waar ik het mee schrijf deed amper want dus dan raakte in altijd geïrriteerd haha. en zij moet 104 schrijven en dat wil ze niet doen, maar ik ook niet (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Spammen is lauw hahaha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stiekem heb je gewoon hoofdpijn door mij hahaha.
    Dubbel O:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Inderdaad! En ja man, dat vond ik heerlijk met DwtD. Alleen heb ik dat met mijn huidige verhalen iets minder. Dan doen maar een paar mensen dat nog. :9~
    Maar als wij samen gaan schrijven gaat iedereen droppen, want dan gaan we echt de bom ervan maken! (nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    En dat nummer is irritant maar toch vrolijk. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahah en anders dwing ik iedereen. Geloof me daar ben ik goed in, bij deel 100 van 110610 ging ik onderaan zo'n boos berichtje quote'n van mezelf dat ze een lange reactie moesten droppen omdat ik anders gewoon schijt aan ze zou hebben en ze maar 100 woorden per deel zou geven haha. want normaal probeer ik er rond de 300/400 te schrijven en bij deel 100 hadden Sam&ik er bijna 900 in totaal en dat is veel voor ons (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    haha ik was eerst verslaafd aan dat lied. -drie jaar geleden- en ik draaide het non stop. samen met Hey schatje eentje van Fouradi. alleen weet ik niet meer welke dat was haha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, ja ik heb dan 1x gedaan "zoveel reacties of ik ga niet door" omdat ik onwijs m'n best had gedaan op een deel. En bij mij varieert het tussen de 400 en 1400 ongeveer. :')
    Moet me soms echt inhouden en soms echt dwingen. x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wij worden gewoon een dodelijke top 5 combinatie. Onoverwinnelijk door Q. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hahaha. Ik schrijf meestal rond de 300/400 en bij 1 verhaal dat ik samen met twee anderen schrijf schreef ik ongeveer 600.
    Ik heb wel ooit een keer een SA geschreven van ongeveer 1500 woorden. -trots- maar dat was op word en toen was mn pc gecrasht en was ik em weer kwijt ;_;


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3