• echt waar :$ haha ik heb een victoria secret string gekregen van mijn beste vriend uit amerika. en ik weet niet hoe duur zo'n ding was maar damn hij is mooi! ik ben helemaal verliefd op dat ding. Ik heb 4 weken na zitten denken over een sms'je wat ik van hem kreeg 'hee lief ik heb een cadeautje voor je, 1 hint: it's a secret.' en ik dacht al van wtf dat is geen hint. haha maar nu ben ik heel vrolijk en waarschijnlijk boeit het jullie niet zoveel maar ik moest het eventjes melden :$


    We can only learn to love by loving.

    Haha, stiekem vind ik het grappig dat hij serieus een string voor je heeft gekocht X'D.

    Maar leuk voor je (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Aaaah super leuk! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Crayon schreef:
    Haha, stiekem vind ik het grappig dat hij serieus een string voor je heeft gekocht X'D.

    Maar leuk voor je (:

    tja ik wou allstars maar een string is ook goed :) haha


    We can only learn to love by loving.

    En, zit ie lekker?
    Maargoed, ik ben blij voor je dat je het leuk vindt. 8D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Wat leuk, en die hint zou ik eerst ook niet begrijpen hoor. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Wat voor een is het? ^^


    Get back motherfuckerz'

    Tainted schreef:
    Wat leuk, en die hint zou ik eerst ook niet begrijpen hoor. :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha cool. Ik krijg om de een of andere reden ook altijd strings.
    Hoe zit 'ie?


    Scream for mercy!

    Nice!
    Sjiek hoor Nicol, zet is een link van een plaatje, ik wil hem zien. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DarkDesire schreef:
    Wat voor een is het? ^^
    ]
    zwart van doorzichtigkant met aan de randjes groene ruches en aan de achterkant een mega strik
    haha hij is iets over the top maar echt geniaal


    We can only learn to love by loving.

    Is het toevallig deze maar dan in het groen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    JACKDANIELS schreef:
    echt waar :$ haha ik heb een victoria secret string gekregen van mijn beste vriend uit amerika. en ik weet niet hoe duur zo'n ding was maar damn hij is mooi! ik ben helemaal verliefd op dat ding. Ik heb 4 weken na zitten denken over een sms'je wat ik van hem kreeg 'hee lief ik heb een cadeautje voor je, 1 hint: it's a secret.' en ik dacht al van wtf dat is geen hint. haha maar nu ben ik heel vrolijk en waarschijnlijk boeit het jullie niet zoveel maar ik moest het eventjes melden :$


    ik dacht eerst dat er stond ''ik heb hem 4 weken aangehad'' hahah. goeiemorgen. :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Haha, ik zie het al voor me, hoe hij een string voor je gekocht heeft x'D


    You are beautiful, you are love.

    NaomyAJongen schreef:
    Is het toevallig deze maar dan in het groen?
    nee maar damn die lijkt er wel veel op haha


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha! Super leuk! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.