• echt waar :$ haha ik heb een victoria secret string gekregen van mijn beste vriend uit amerika. en ik weet niet hoe duur zo'n ding was maar damn hij is mooi! ik ben helemaal verliefd op dat ding. Ik heb 4 weken na zitten denken over een sms'je wat ik van hem kreeg 'hee lief ik heb een cadeautje voor je, 1 hint: it's a secret.' en ik dacht al van wtf dat is geen hint. haha maar nu ben ik heel vrolijk en waarschijnlijk boeit het jullie niet zoveel maar ik moest het eventjes melden :$


    We can only learn to love by loving.

    Victoria secret is zo mooi, hé? De moeder van mijn beste vriendin en beste vriendin zelf hebben daar écht superveel van.
    Respect voor je vriend. :'D


    You move me ......... Kurt

    JACKDANIELS schreef:
    (...) nee maar damn die lijkt er wel veel op haha


    Ghehe, dan kan ik hem niet vinden. Maar nu heb ik een beter beeld, want ik snapte het niet goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wow, dat zal hem iid veel gekost hebben! Leuk hoor ;)

    Haha leuk! :'D Ook een goede hint van die vriend trouwens, want het zegt niet teveel over het cadeau maar toch zou je het wel kunnen raden. ;')

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 17:42 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik presoonlijk vind het niet mooi, maar wel lief van hem dat die dat heeft meegenomen voor je ^^


    dream, dare, fly!

    Laten we zeggen, dat is duur. Mijn zus heeft er twee van haar vriendje gehad vorig jaar.


    SLOAN.

    ah wat vet. & dat smsje is ook cool hahah (krul)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Nu wil ik wel een foto zien x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    AveMaria schreef:
    Haha, stiekem vind ik het grappig dat hij serieus een string voor je heeft gekocht X'D.

    Maar leuk voor je (:


    =

    Pas op dat valt wel mee allemaal. Mijn moeder koopt daar ook vrij veel van. Maar de verzendingskosten zijn vaak meer dan dat het opzich kost. Wel lief van hem,en leuk voor jou!

    JACKDANIELS schreef:
    (...)
    tja ik wou allstars maar een string is ook goed :) haha


    Hha wat zei hij tegen zichzelf? Ik vind geen all stars ... hé ! laat ik anders een string kopen !:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me