• Komt er net zo'n kerel aan de deur van TNT om een bestelling van me vader geven. Dus ik doe in me pyama open ik: "Hoi wat is er?" "Ik heb hier pakket is jou vader of moeder thuis?" (Was een turk ofzo) " Nee, die zijn niet thuis." "Oh, want jij moet dan 80 euro betalen contant voor pakket." Dus ik dacht echt van: Wtf.. Oo" "Kunt u vanavond niet terug komen?" "Nee, moet nu. " Dus ik mijn vader bellen, blijkt dus dat het van die cd pendels zijn die je contant aan de deur moet afrekenen.
    Zegt me vader later aan de telefoon: "Is geregeld hoor meid, was vast zo'n marokaan of turk."
    En nu komt die kerel vanavond terug omdat hij begon te zeuren dat het vanmiddag niet kon.
    Ik vind TNT echt raar, gaan ze kindjes van 15 dwingen om 80 euro te betalen. Oo"

    Bij jullie ook al zoiets raars gebeurt?

    Edit: Ik heb geen problemen met Turken of Marokkanen maar die man pushte gewoon. Dus ik heb het over één persoon. (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 13:46 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zie niet in wat de afkomst van die persoon ermee te maken heeft, maar goed.

    Nee, ik moest wel gewoon een keer me handtekening zetten, maar verder niets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En wat heeft het er dan mee te maken dat het een turk of Marokkaan is? (cat)
    En sowieso, als iets aan de deur betaald moet worden is het meestal zo dat dat meteen gedaan moet worden maar oke. en ik heb ook een keer gehad dat ik contant moest betalen voor zo iets maar toen hadden mn ouders het geld thuis klaar gelegd voor als ze kwamen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reassurance schreef:
    Ik zie niet in wat de afkomst van die persoon ermee te maken heeft, maar goed.

    Nee, ik moest wel gewoon een keer me handtekening zetten, maar verder niets.


    Ja, die afkomst maakt niet uit.
    Maar me ouders hebben daar slechte ervaringen mee gehad. En die man pushte ook.

    Maar ik mog geen handtekening zetten want die dingen moeten aan de deur betaald worden.
    Maar ik had geen €80,- bij de hand. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Aw, ik heb altijd 80 euro bij me, voor het geval dat.
    Die TNT mensen bij ons zijn ook vaag. Toen ze mijn laptop kwamen afleveren stonden ze eerst een halfuur voor de duur, reden ze weg en kwamen ze weer terug (hetzelfde busje, kenteken herkennen.) en toen kreeg ik hem. En daarna bleven ze nog een halfuur ofzo staan. Echt eng :'D


    You move me ......... Kurt

    Ik vind TNT sowieso raar :'). Ik moet mijn bestelling ook aan de deur betalen, zodra ze die komen brengen. Toevallig ook €80,- XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    CRonaldo schreef:
    En wat heeft het er dan mee te maken dat het een turk of Marokkaan is? (cat)
    En sowieso, als iets aan de deur betaald moet worden is het meestal zo dat dat meteen gedaan moet worden maar oke. en ik heb ook een keer gehad dat ik contant moest betalen voor zo iets maar toen hadden mn ouders het geld thuis klaar gelegd voor als ze kwamen.

    Nee niet betalen maar ik mocht ineens geen pakketje aannemen toen mn ouders niet thuis waren terwijl ik heb altijd aanpak:S


    the world is filled with people that we dont understand

    Hahah, Raar hoor xD Ik zou de deur gewoon hebben dicht gesmeten ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.