• Weet iemand spul waar je mooie krullen van krijgt zonder dat je haar vet wordt?
    Ik gebruikte altijd Studio Line Curl Power ofzo van L'oreal, maar als je dat vaker gebruikt werkt het niet meer.
    Iemand een idee? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    No idea, aangezien ik altijd m'n best doe om m'n haar stijl te houden. :Y)

    uhm kur exspresss haarkur. je kan er zoo veel van in doen zonder dat het vet word. en mouse^^


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    uhm kur exspresss haarkur. je kan er zoo veel van in doen zonder dat het vet word. en mouse^^

    Ooh, deze is indeed wel heel erg goed, een vriendin van me gebruikt hem ook! ^^

    Krultang?
    Als je het liever wat subtiel houdt, gewoon met nat haar vlechtjes maken, mee gaan slapen en de volgende dag los laten. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Prodigy schreef:
    Ooh, deze is indeed wel heel erg goed, een vriendin van me gebruikt hem ook! ^^


    hoe heet ie precies?
    Want als ik intyp by google kan ik niks vinden..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    hoe heet ie precies?
    Want als ik intyp by google kan ik niks vinden..

    Geen idee, die naam kwam me heel de bekend voor, haha, maar ik vind het dus ook niet terug op internet. |:

    Weet wel dat degene die mijn vriendin voor der haar gebruikt, zo'n bus is in feloranje of geel ofzo. :'D

    Prodigy schreef:
    No idea, aangezien ik altijd m'n best doe om m'n haar stijl te houden. :Y)


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Oh, hebbes! :Y)

    Lokmiddel van got2b / Schwarzkopf schijnt wel goed te zijn. ^^

    God, ik heb iets van de kapper, geen flauw idee hoe het heet, maar dat kost 35 euro per fles, dus dat is niet echt aan te raden, haha. Je kan ook de John Frieda shampoos en conditioners gebruiken, die zijn echt heel fijn!


    It's time to be happy again.

    bij mij werkt dus helemaal nix:X

    -Wat nou als je super steil haar(met een beetje slag) hebt zoals ik?-

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 21:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 aug 2010 - 21:25 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik weet het niet, ik heb natuurlijk superveel krullen. Maar ik gebruik Sunsilk Captivating Curls.


    Get back motherfuckerz'

    I don't know. Ik heb krullen van mezelf, dus ik hoef 's morgens niets daarvoor te doen ;3. En volgens mij ben ik dan ook meteen één van de weinigen die haar haren niet stijlt maar trots is op haar krullen :'D -No offence!-

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 9:37 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    SuperTurtle schreef:
    I don't know. Ik heb krullen van mezelf, dus ik hoef 's morgens niets daarvoor te doen ;3. En volgens mij ben ik dan ook meteen één van de weinigen die haar haren niet stijlt maar trots is op haar krullen :'D -No offence!-


    Ik heb ook krullen, maar die zijn pluizig en lelijk :S vandaar dat ik dit topic opende x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb van nature heel steil haar en dat wil ik ook zo houden, dus ik kan je niet helpen. Sorry :F


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    als je gedouched heb ik heb zelf ook krullen mouse er in doen voor volume en stevigheid en mooiheid goed in je haar verdelen begin in het midden en verdeel het tot de haar wortel en haar punt. Kan je haar niet na het douchen dus gelijk mouche in doen. Je haar verdelen je fuhn op de koude stand zetten en je krullen fuhnend er in masseren.


    Some angels have no wings.