• Normaal ben ik niet echt emotioneel tijdens films maar vandaag keek ik naar 'Raise your voice' en ik moest me echt inhouden om niet te wenen.

    En ik vroeg me af:
    Wie van jullie pinkt wel eens een traantje weg tijdens films? :Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:36 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij My Sisters Keeper.
    Nou ik barsten echt in tranen uit.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Net nog. Oorlogswinter. Prachtige film <3

    Ik huil ook nooit bij films en liedjes, want ik ben echt niet emotioneel daarmee, maar bij de Titanic moest ik me wel inhouden ;x


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik eigenlijk nooit. Alleen bij The Green Mile had ik dat wel de eerste paar keer. - Nu na 7/8x ofzo niet meer zo erg, maar blijft een zielig stukje... -


    Oooh... en toen ik klein was ging ik huilen bij die Pokemon film, toen Ash dood ging. _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Ik eigenlijk nooit. Alleen bij The Green Mile had ik dat wel de eerste paar keer. - Nu na 7/8x ofzo niet meer zo erg, maar blijft een zielig stukje... -


    Oooh... en toen ik klein was ging ik huilen bij die Pokemon film, toen Ash dood ging. _O_


    Gaat Assh dood? O____O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Raise your voice is zo zielig! Ik haat Hilary Duff, maar dat liedje dat ze voor haar broer zingt is echt prachtig.
    en bij Titanic, the green mile, meet joe black en, niet lachen:

    markies kattepies (het boek!)
    go me.
    (flower)


    It's time to be happy again.

    Geesz schreef:
    (...)

    Gaat Assh dood? O____O


    In die eerste film ging die toch dood. En toen gingen alle Pokemons huilen en daardoor kwam die tot leven en werd alles weer goed en stopten de klonen met vechten enzo. -Man, ik weet er nog teveel van...-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bij the Green Mile moest ik trouwens ook bijna huilen. Bijna.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 23:35 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Geesz schreef:
    (...)

    Gaat Assh dood? O____O


    Ja! want dan gaan die twee dingen vechten en dan springt hij tussen die stralen in en dan is ie dus dood maar dan gaan al die pokemon huilen en door die tranen leeft die weer.
    of zoiets.


    It's time to be happy again.

    Afterlife schreef:
    (...)

    In die eerste film ging die toch dood. En toen gingen alle Pokemons huilen en daardoor kwam die tot leven en werd alles weer goed en stopten de klonen met vechten enzo. -Man, ik weet er nog teveel van...-


    Gheghe, dat wist ik niet eens.
    Zal vast weer niet opgelet hebben ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Joh, ik ging janken bij en lilo en stitch film.....snappie waar ik heen wil? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tainted schreef:
    Bij My Sisters Keeper.
    Nou ik barsten echt in tranen uit.

    Idd!! Dat is echt de meest zielige film die ik ooit gezien heb!


    And the wheels just keep on spinnin'

    Purity schreef:
    (...)

    Ja! want dan gaan die twee dingen vechten en dan springt hij tussen die stralen in en dan is ie dus dood maar dan gaan al die pokemon huilen en door die tranen leeft die weer.
    of zoiets.


    Oh já, dat was het! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oh... en bij Requiem of a dream moest ik op een bepaald stuk ook bijna huilen. Die film is pas echt zielig.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tainted schreef:
    Bij My Sisters Keeper.
    Nou ik barsten echt in tranen uit.


    Life is a fairytale, told by an idiot.