• hOi.mn vriendin zei dat als je springt je borsten groter worden, is dat zo:$?& Weten jullie waar je borsten groter van worden. aub een antwoord:$

    Springen helpt om te kijken of een bepaalde maat bh goed voor jou is, of dat je een grotere of kleinere nodig hebt.

    Je borsten worden er voor zo ver ik weet niet groter van.

    uhhh

    Shade schreef:
    Volgens mij niet hoor ;x. Borsten zijn toch voornamelijk vet(?), en dat wordt echt niet meer als je gaat staan springen.
    Ik dacht dat alleen borstvergroting, plastische chirurgie dus, je borsten vergrootte, en niet een of ander middeltje.
    En: ze blijven groeien tot je 18de dus no panic als je ze nu te klein vindt XD.


    Of aankomen en/of opgroeien.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    masseren:$:4

    -plat-
    nee dat zijn gwn van die fabeltjes.
    maar gwn afwachten, ze gaan echt nog wel groeien


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hahaha! Nee natuurlijk niet xD Hoe komt je vriendin daar nu weer bij? :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    geloof me, grote borsten hebben is echt niet fijn


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ze kunnen daardoor hooguit pijnlijk worden en dan opgezet aanvoelen x)
    Maar ze groeien je hele leven door, hoor. =)


    I clicked my heels and wished for you.

    ElLieno schreef:
    Ik heb Cup D. Maar daar heb je niks aan (cat) Gewoon afwachten, het komt vanzelf. Ik zelf was er vroeg mee.


    Me 2 :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    ElLieno schreef:
    Ik heb Cup D. Maar daar heb je niks aan (cat) Gewoon afwachten, het komt vanzelf. Ik zelf was er vroeg mee.

    ik ook


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Grote borsten zijn ook niet alles. Ik heb cup E.
    Maar ze blijven wel groeien t/m je 18de.

    Ze blijven groeien t/m je 18e en van aankomen worden ze ook groter en met plastische chirurgie niet door te springen :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe, ouder worden hé. :'D
    Ik betwijfel het.

    Het enige wat helpt voor grotere borsten is plastische chirurgie en ouder worden. De rest is gewoon allemaal onzin.


    your eyes are like stars in the night.