• Hm, ik heb weer eens nagedacht mensen :'). Ik dacht; zou het misschien niet handig zijn als je het lettertype in je quiz/profiel kan veranderen? Hetzelfde geldt eigenlijk voor de lettergrootes.
    Mee eens/Oneens?
    x


    I recycle my thoughts.

    Had ik ook al eens bedacht alleen had geen actie ondernomen -.- GOEDZO MEIS DAT JIJ DAT WÉL DOET! =] Inderdaad groot gelijk. RUTGER????

    Ik ben het er niet mee eens. Dan worden de profielen langer dan nodig is, en het wordt er veel onduidelijker door.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    duss? ^^


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    YeRRR

    goed idee!!:D


    My Foughts You Can't Decode

    ik denk eerlijk gezegd dat
    het er slordig uit zou zien o_O
    alleen kleurtjes zijn voor mij oké ..

    Noujaa. Als het er slordig uit gaat zien door lettertypes ? Door die lettergroten, ja weekveel. Maar dat kun je toch zeg maar 1 lettergrootte voor heel het bericht ofzo nemen. En de lettergrootten niet voor reacties gebruiken, maar alleen voor het profiel. En de lettertypes gewoon voor alles, alleen kun je niet twee of meer lettertypen tegelijk gebruiken in een tekst, alleen op je profiel :'D
    Omg, ik zit hier gewoon een heel suggestie te typen -.-'


    ok

    zou cool zijn.

    Absoluut mee eens.


    -

    Lettergrootte, daar had ik ook een topic voor geopend. Maar omdat ze al nieuwe kleurtjes hadden, ging dat niet door.
    Maar tis wel Super idee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lettergrotes nu niet meteen maar leteertypes wel:D
    Variatie in Lettertypes vind ik erg coowl :D


    Moof

    Je kan misschien Comic Sans Ms ook bij zetten. ook een mooi lettertypen. de kleurtjes maken het leuk! beter als 2 jaar geleden! :D

    ik bn het er niet zo mee eens,quizlet word nog een kleurboek


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind het een leuk idee. Maar ik stoor me niet aan dit lettertype.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik vind het een leuk idee. Maar ik stoor me niet aan dit lettertype.

    Hier denk ik hetzelfde over! :')


    Tanya is de beste.

    Het is inderdaad een leuk idee. Ik denk echter niet dat Rutger het door zal voeren om de simpele reden dat hij een kermis wil voorkomen. Veel verschillende lettertypes en grootes maken het een stuk onoverzichtelijker.


    Bored.