• Hi!

    Mijn benen zijn wat dikker dan gemiddeld en ik had op mijn dijen ook last van cellulitis. Dat mijn benen wat dikker zijn maakt me niet zo veel uit maar door die cellulitis voel ik me ongemakkelijk in bikini.
    Nu is mijn vraag of je cellulitis alleen weg krijgt met vet verbranding of is het kweken van spieren ook genoeg?
    Vet verbranden en centimeters kwijt raken is namelijk lastiger dan vet omzetten in spieren schijnt.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Up I wanna know this shit too.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij is het kweken van spieren moeilijker, hoor.
    En weet je, zo'n beetje iedereen heeft het. Dat heeft niks te maken met of je te zwaar bent of niet. Het is vet en vocht, dat opgehoopt wordt.
    Ik geloof dat vetverbranding en gezond, regelmatig en voldoende voedsel al veel kunnen helpen, maar volgens mij kan het nooit helemaal weggaan. Al schijnen er ook behandelingen voor te zijn. Massage, liposuctie, etc.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zou het niet weten, heb het zelf niet. Maar misschien zou je er gewoon wat op internet kunnen vinden? Dan kom je vast wel op sites waar meer informatie op staat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn lichaam is iets steviger dan gemiddeld, niet heel veel, maar ik ben geen breekbaar satéprikkertje in ieder geval. Nou bestaat bij mij bijna mijn hele lichaam uit spier. Ik weet niet exact hoe het komt, waarschijnlijk zit het gewoon in mijn bouw, maar bijna alles aan mijn lichaam is echt spier, het is kei hard. Toch heb ook ik een beetje cellulitis op mijn bovenbenen. Het is namelijk zo dat als je spieren kweekt, je vet omgezet wordt in spieren en je benen dus eigenlijk niet dunner worden, daarvan verdwijnt cellulitis dus niet!
    Ik weet nog niet of ik blij ben met mijn (halve bodybuilder) lichaam, maar spieren heb ik in ieder geval genoeg. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 10:31 ]


    Bad decisions make good stories.

    Elke vrouw heeft cellulitis, dat ten eerste en misschien heb je hier iets aan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat is cellulitis in de vrede? ;o


    26 - 02 - '16

    Het word wel minder als je meer spieren krijg, maar het beste is gewoon om de omvang van je benen te verminderen. Het komt namelijk omdat je vet aan de onderkant van je huid vastzit en het zo naar binnen trekt. Daardoor word het ook minder als je dunner word.


    Your make-up is terrible

    Sneakers schreef:
    Hi!

    Mijn benen zijn wat dikker dan gemiddeld en ik had op mijn dijen ook last van cellulitis. Dat mijn benen wat dikker zijn maakt me niet zo veel uit maar door die cellulitis voel ik me ongemakkelijk in bikini.
    Nu is mijn vraag of je cellulitis alleen weg krijgt met vet verbranding of is het kweken van spieren ook genoeg?
    Vet verbranden en centimeters kwijt raken is namelijk lastiger dan vet omzetten in spieren schijnt.


    Dat laatste gaat tezamen, eerst wordt vet omgezet in spieren en dan begin je vet te verbranden ;p
    Maar verder kan ik je niet helpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eluveitie schreef:
    Wat is cellulitis in de vrede? ;o

    Assassin schreef:
    Het word wel minder als je meer spieren krijg, maar het beste is gewoon om de omvang van je benen te verminderen. Het komt namelijk omdat je vet aan de onderkant van je huid vastzit en het zo naar binnen trekt. Daardoor word het ook minder als je dunner word.

    Dit is waar. Het jammere is dat de omvang van je benen verminderen ongelooflijk lastig is. Zelf heb ik flinke bovenbenen en daar ben ik echt niet blij mee. Uit ervaring heb ik geleerd dat het haast onmogelijk is om het vet daar weg te krijgen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Dit is waar. Het jammere is dat de omvang van je benen verminderen ongelooflijk lastig is. Zelf heb ik flinke bovenbenen en daar ben ik echt niet blij mee. Uit ervaring heb ik geleerd dat het haast onmogelijk is om het vet daar weg te krijgen.


    Jua, dat is ook vet lastig en dat is het kutte. Je kan wel op internet opzoeken voor oefeningen waar je lange spieren mee krijgt en vet verband, want lange spieren zijn minder zichtbaar dan korte.


    Your make-up is terrible

    Thank you all! Ik denk dat ik dan maar ga kijken met welke oefeningen ik meer met mn been spieren bezig ben.

    Als ik op internet ga kijken kom ik ook vaak tegen dat je een dieet enzo zou moeten gaan volgen, maar dat is voor de rest van mn lichaam echt niet nodig. Vandaar dat ik het hier maar even ging vragen :)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Eluveitie schreef:
    Wat is cellulitis in de vrede? ;o


    •*• Lululu •*•

    Cellulitis is eigenlijk niet meer dan de opeenhoping van vet. De aan de huid vastzittende strengen vezelig weefsel zijn zichtbaar; ze trekken de huid naar binnen en laten daardoor de vetcellen uitpuilen. Sommige mensen zijn gevoeliger voor cellulitis dan andere – vooral vrouwen, die doorgaans in billen, heupen en dijen meer vet en minder spieren hebben dan mannen.

    Je krijgt er het zogenoemde sinaasappelhuid van


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..