• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Meh schreef:
    Jullie weten héél goed dat dit niet toegestaan is. Dat jullie dit enkel al doen om uit te lokken, valt bij ons echt in 't verkeerde keelgat. Het is natuurlijk niet nodig om hier slecht over de mods te gaan praten : ]. Als jullie iets kwijt willen over de mods, dan raad ik jullie aan om de mod-beoordelingen in te vullen. Mits op een gerespecteerde manier. Hoe zouden jullie 't vinden als wij geniepig over jullie babbelen :Y)


    Alsof jullie daar iets mee doen, lol.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Meh schreef:
    Jullie weten héél goed dat dit niet toegestaan is. Dat jullie dit enkel al doen om uit te lokken, valt bij ons echt in 't verkeerde keelgat. Het is natuurlijk niet nodig om hier slecht over de mods te gaan praten : ]. Als jullie iets kwijt willen over de mods, dan raad ik jullie aan om de mod-beoordelingen in te vullen. Mits op een gerespecteerde manier. Hoe zouden jullie 't vinden als wij geniepig over jullie babbelen :Y)

    Dat doen jullie wss xd


    None but ourselves can free our minds.

    Geesz schreef:
    (...)

    Alsof jullie daar iets mee doen, lol.

    Ja dat doen we.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh schreef:
    Jullie weten héél goed dat dit niet toegestaan is. Dat jullie dit enkel al doen om uit te lokken, valt bij ons echt in 't verkeerde keelgat. Het is natuurlijk niet nodig om hier slecht over de mods te gaan praten : ]. Als jullie iets kwijt willen over de mods, dan raad ik jullie aan om de mod-beoordelingen in te vullen. Mits op een gerespecteerde manier. Hoe zouden jullie 't vinden als wij geniepig over jullie babbelen :Y)


    Doen jullie sowieso in het modforum.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maar we mogen gewoon onze mening uiten over jullie hoor, wánt like, jullie hebben ook een eigen mod forum, dus zouden wij ook iets over jullie mogen hebben. en dat is zo lame, die beoordeling. Jullie weten toch wel wie wat zei.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat doen jullie wss xd


    Ik zie ze er voor aan om op die MOD-meetingen wel te gaan praten over mensen die ze niet mogen, eerlijk gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Het offtopic hoeft niet ordelijk te zijn, als je het mij vraagt -___-


    Niet ordelijk qua onderwerpen nee, maar qua regels wel. Want je ziet nu dus duidelijk wat er dan gebeurd.--'


    everything, in time

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat doen jullie wss xd

    Nop, als we het al over iemand van jullie hebben, dan op een gerespecteerde manier. No way dat wij jullie gaan zwart maken : ) Want daar heeft niemand iets aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rooftops schreef:
    (...)

    Doen jullie sowieso in het modforum.(cat)

    Daarom.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik woon tussen Emmen en Assen, in Drenthe :'D

    Maar dat is zo'n 1000 km van bij af of zo =(
    Ik woon in Antwerpen...
    Spijtig seg! Nu kan ik het niet komen pikken!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik zie ze er voor aan om op die MOD-meetingen wel te gaan praten over mensen die ze niet mogen, eerlijk gezegd.

    Waarom op de MOD meetingen? Ze hebben hun eigen forum voor ons hahahah


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Maar we mogen gewoon onze mening uiten over jullie hoor, wánt like, jullie hebben ook een eigen mod forum, dus zouden wij ook iets over jullie mogen hebben. en dat is zo lame, die beoordeling. Jullie weten toch wel wie wat zei.


    Die beoordeling is niet anoniem en ze doen er geen flikker mee, dat weet ik zeker. Dus ik ga het ook niet invullen :')

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 19:32 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik zie ze er voor aan om op die MOD-meetingen wel te gaan praten over mensen die ze niet mogen, eerlijk gezegd.

    Idd, als ze niet zouden praten, zou het geen MOD-meeting zijn

    trouwens: MOD-meetings ? Nu voel ik me, als neit-mod zijnende, gediscrimineerd! (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Waarom op de MOD meetingen? Ze hebben hun eigen forum voor ons hahahah


    Nou, roddelen is leuker als je elkaar aan kunt kijken. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Die beoordeling is niet anoniem en ze doen er geen flikker mee, dat weet ik zeker. Dus ik ga het ook niet invullen :')

    Echt he. En dan zeggen ze 'het is anoniem' serieus wtf. als we ingelogd zijn en dan nog wel een PB moeten sturen is het sowieso niet meer anoniem.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3