• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Die crew meetingen zijn er voor om te laten zien dat ze hun eigen kliek hebben en dat wij daar niet bij horen.


    Indeed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dit is geen ruzie, dit heet een discussie.(nerd)


    Zelfde.-gayhand-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Het is gewoon zielig dat je RUZIE nodig hebt om het leuk te hebben. Ga dat dan ergens anders doen, maar niet hier op Quizlet.

    Wij hebben geen RUZIE, wij typen alleen in HOOFDLETERS. Niet tevreden hiermee ? Er zijn tal van andere topics waar niet alles met hoofdletters is, ik kan ook suggereren er gewoon naast te kijken, maar dat zal moeilijk zijn.

    Alsof jij nooit ruzie hebt ?


    None but ourselves can free our minds.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Wij boren jou juist niet in de grond, want jij bent omin lauw. Maar als wij iets doen is het meteen dat we niks over de mods mogen zeggen, terwijl jullie zelfs een apart forum, en voor sommige users zelfs apart topic hebben.

    Maha, maar je mag anderen wel de grond in boren? x) Ik kan hier meestal ook anders goed opschieten met de users, maar als jullie zo gaan beginnen. Hm, en wij moeten toch ook een plek hebben waar we bepaalde dingen kunnen bespreken? Wat denk je dat er zou gebeuren als dat allemaal op 't actieve forum stond.


    "I shut my eyes in order to see.'

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dit is geen ruzie, dit heet een discussie.(nerd)

    Ghaha!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Desolate schreef:
    (...)

    Zelfde.-gayhand-

    Nee -BITCHFACE-


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Prodigy schreef:
    (...)
    De bemiddelaar geeft die namen écht niet aan ons. Ze is bemiddelaar om een reden, ze is te vertrouwen. (nerd)

    En ik zou echt niet weten welke beoordeling van wie komt en eerlijk gezegd ga ik me ook niet bezighouden met dat uit te zoeken. Wat erin staat kan ons heel hard verder helpen, of het nu negatieve of positieve kritiek is. Mij maakt het niet uit wie wat zegt. (:

    Nee maar kijk, ik denk dat de meerderheid jou wel mag maar er zijn echt mods waarvan een aantal hun niet mogen en die weten wel meteen 'Oh dat is Rose! Oh dat is die!'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Meh schreef:
    (...)
    Maha, maar je mag anderen wel de grond in boren? x) Ik kan hier meestal ook anders goed opschieten met de users, maar als jullie zo gaan beginnen. Hm, en wij moeten toch ook een plek hebben waar we bepaalde dingen kunnen bespreken? Wat denk je dat er zou gebeuren als dat allemaal op 't actieve forum stond.


    Waarom hebben wij dan niet één topic waar de mods zich eens niet met ons bemoeien?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Waarom hebben wij dan niet één topic waar de mods zich eens niet met ons bemoeien?

    You go girl :d


    None but ourselves can free our minds.

    Torresss schreef:
    (...)

    is er toch al?

    Echt waar? cuwl!

    Meh schreef:
    (...)
    Maha, maar je mag anderen wel de grond in boren? x) Ik kan hier meestal ook anders goed opschieten met de users, maar als jullie zo gaan beginnen. Hm, en wij moeten toch ook een plek hebben waar we bepaalde dingen kunnen bespreken? Wat denk je dat er zou gebeuren als dat allemaal op 't actieve forum stond.

    Ik vind dat wij dat dan ook moeten hebben, tfoe. Want als wij iets zeggen via gb's, pb's of het forum kunnen jullie dat ook lezen maar wij bij jullie niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Wij hebben geen RUZIE, wij typen alleen in HOOFDLETERS. Niet tevreden hiermee ? Er zijn tal van andere topics waar niet alles met hoofdletters is, ik kan ook suggereren er gewoon naast te kijken, maar dat zal moeilijk zijn.

    Alsof jij nooit ruzie hebt ?


    Lol, alsof ik het dáárover heb. De mods zeggen dat je niet in hoofdletters mag typen en jullie blijven erover doorgaan. En dat de lol weg is op Q. Ik vind het gewoon een kwestie van aandacht te kort of zo, aangezien het ook vaak dezelfde mensen zijn.

    En tuurlijk, ik heb ruzie zat, maar niet hier op Quizlet, hier kom ik juist heen als ik van een ruzie in RL weg wil!
    (krul)


    everything, in time

    Geesz schreef:
    (...)

    Waarom hebben wij dan niet één topic waar de mods zich eens niet met ons bemoeien?

    Goed idee ^^


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Desolate schreef:
    (...)

    Zelfde.-gayhand-

    Nee kijk, als er ruzie is reageert iedereen meteen vet chaggo hahaha. maar nu niet (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geesz schreef:
    (...)

    Waarom hebben wij dan niet één topic waar de mods zich eens niet met ons bemoeien?

    Normaal bemoeien wij ons ook niet met dit topic, maar er zijn gewoon bepaalde regels die hier ook geleden. Die regels moeten gewoon nageleefd worden, dus af en toe komen we er tussen. En als jullie op deze manier al gaan beginnen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'