• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Waarom op de MOD meetingen? Ze hebben hun eigen forum voor ons hahahah


    inderdaad, hebben ze echt geen meeting voor nodig hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De beoordeling is wel anoniem, ugh x) Jullie denken maar wat jullie willen. Het heeft duidelijk geen zin om een normaal gesprek met jullie te voeren. Houd het hier een beetje rustig s.v.p. Dat is alles wat we vragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Strobelight schreef:
    (...)
    Idd, als ze niet zouden praten, zou het geen MOD-meeting zijn

    trouwens: MOD-meetings ? Nu voel ik me, als neit-mod zijnende, gediscrimineerd! (cat)

    Echt he, ze discrimineren nog wel!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Idd, als ze niet zouden praten, zou het geen MOD-meeting zijn

    trouwens: MOD-meetings ? Nu voel ik me, als neit-mod zijnende, gediscrimineerd! (cat)


    Het zijn eigenlijk CREW-meetingdingen. Maar je hebt hier niet echt iets anders dan mods, of van de anderen heb je iig geen last.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Damn, ik ben 2 minuten weg omda mijn pc vastloopt en de lol is gelijk ook weg!

    Meh schreef:
    De beoordeling is wel anoniem, ugh x) Jullie denken maar wat jullie willen. Het heeft duidelijk geen zin om een normaal gesprek met jullie te voeren. Houd het hier een beetje rustig s.v.p. Dat is alles wat we vragen.

    Dat kan wel, maar sowieso als we een pb moeten versturen via ons eigen account is het niet anoniem want jullie komen daar toch wel achter.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Meh schreef:
    De beoordeling is wel anoniem, ugh x) Jullie denken maar wat jullie willen. Het heeft duidelijk geen zin om een normaal gesprek met jullie te voeren. Houd het hier een beetje rustig s.v.p. Dat is alles wat we vragen.

    muhahaha , waar kan dat, die beoordeling? :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Kinderachtig.


    everything, in time

    EstrellaVida schreef:
    Damn, ik ben 2 minuten weg omda mijn pc vastloopt en de lol is gelijk ook weg!

    =(


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dat kan wel, maar sowieso als we een pb moeten versturen via ons eigen account is het niet anoniem want jullie komen daar toch wel achter.

    De enige die weet wie wat opstuurt, is de bemiddelaar naar wie jullie dat sturen, maar zij geeft jullie naam er niet bij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Echt he. En dan zeggen ze 'het is anoniem' serieus wtf. als we ingelogd zijn en dan nog wel een PB moeten sturen is het sowieso niet meer anoniem.


    En ze weten heus wel wie niet braaf achter hun aanloopt. >.>


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rooftops schreef:
    (...)

    inderdaad, hebben ze echt geen meeting voor nodig hoor.

    Die crew meetingen zijn er voor om te laten zien dat ze hun eigen kliek hebben en dat wij daar niet bij horen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Idd, als ze niet zouden praten, zou het geen MOD-meeting zijn

    trouwens: MOD-meetings ? Nu voel ik me, als neit-mod zijnende, gediscrimineerd! (cat)

    Nou ik meet ook met plezier andere mensen hoor. (cat)

    Die CREW-meetingen zie ik als een goede kans om aan teambuilding te doen. Op die meetingen wordt er plezier gemaakt en gaat me niet zeiken over andere Q-users.

    :Y)

    Zo, nou ga ik ook even mijn mening geven over die situatie hier, de mensen over wie dit gaat weten zelf persoonlijk of ze het zich moeten aantrekken of niet.
    Voor de duidelijkheid: Ik heb niets tegen jullie zelf, maar wel de manier waarop dit allemaal gebeurt. Ik vind het niet grappig dat bepaalde mensen mij de grond in boren, terwijl je dan 's ochtends nog op het offtopic gezellig met ze zit te praten. Ja, ik weet dat jullie opmerkingen niet persoonlijk tegen mij gericht zijn, maar dat betekend niet dat ik het grappig vind.

    Anyway, ik ben weg in het offtopic, totdat een aantal mensen -die het zelf wel weten- hun excuses aanbieden. Weinig vertrouwen dat het gaat gebeuren.
    Nogmaals: ik heb niets tegen jullie persoonlijkheden verder, want ik vind jullie ECHT aardig, maar dit gaat gewoon te ver. Maar hier word ik gewoon strontchagrijnig van.

    Amen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -BITCHFACE-


    Be yourself, Everybody else is already taken