• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Desolate schreef:
    Kinderachtig.

    Ik vind dit leuk, sowhat dat het kinderachtig is ? Als iedereen serieus was, was het ook niet zo leuk meer he ?


    None but ourselves can free our minds.

    Meh schreef:
    (...)
    De enige die weet wie wat opstuurt, is de bemiddelaar naar wie jullie dat sturen, maar zij geeft jullie naam er niet bij.

    Aan de antwoorden alleen al kun je bij de meesten raden wie het is. en yeah sure.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Aan de antwoorden alleen al kun je bij de meesten raden wie het is. en yeah sure.

    Geloof me, ik kan echt niet afleiden vanuit die antwoorden wie wie is :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reassurance schreef:
    Zo, nou ga ik ook even mijn mening geven over die situatie hier, de mensen over wie dit gaat weten zelf persoonlijk of ze het zich moeten aantrekken of niet.
    Voor de duidelijkheid: Ik heb niets tegen jullie zelf, maar wel de manier waarop dit allemaal gebeurt. Ik vind het niet grappig dat bepaalde mensen mij de grond in boren, terwijl je dan 's ochtends nog op het offtopic gezellig met ze zit te praten. Ja, ik weet dat jullie opmerkingen niet persoonlijk tegen mij gericht zijn, maar dat betekend niet dat ik het grappig vind.

    Anyway, ik ben weg in het offtopic, totdat een aantal mensen -die het zelf wel weten- hun excuses aanbieden. Weinig vertrouwen dat het gaat gebeuren.
    Nogmaals: ik heb niets tegen jullie persoonlijkheden verder, want ik vind jullie ECHT aardig, maar dit gaat gewoon te ver. Maar hier word ik gewoon strontchagrijnig van.

    Amen.

    Wij boren jou juist niet in de grond, want jij bent omin lauw. Maar als wij iets doen is het meteen dat we niks over de mods mogen zeggen, terwijl jullie zelfs een apart forum, en voor sommige users zelfs apart topic hebben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik vind dit leuk, sowhat dat het kinderachtig is ? Als iedereen serieus was, was het ook niet zo leuk meer he ?

    Ja inderdaad!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik vind dit leuk, sowhat dat het kinderachtig is ? Als iedereen serieus was, was het ook niet zo leuk meer he ?


    Het is gewoon zielig dat je RUZIE nodig hebt om het leuk te hebben. Ga dat dan ergens anders doen, maar niet hier op Quizlet.


    everything, in time

    Meh schreef:
    (...)
    Geloof me, ik kan echt niet afleiden vanuit die antwoorden wie wie is :Y)

    ja oke jij niet haha. Maar als ik iets over een mod ga zeggen weet meteen de helft al dat ik dat ben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Aan de antwoorden alleen al kun je bij de meesten raden wie het is. en yeah sure.


    De mods weten dondersgoed wie het niet met ze eens zijn, dusja..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -Heeft idee- Mods, is het wel toegestaan om een hoofdletter topic te openen? -Ik denk van niet, maar als je het niet vraagt weet je het nooit-

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Wij boren jou juist niet in de grond, want jij bent omin lauw. Maar als wij iets doen is het meteen dat we niks over de mods mogen zeggen, terwijl jullie zelfs een apart forum, en voor sommige users zelfs apart topic hebben.

    Daarom. Helemaal mee eens :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Desolate schreef:
    Kinderachtig.


    boeiend dat het kinderachtig is. het is gezellig en leuk. voor ons dan..


    Life is a beautiful struggle

    Desolate schreef:
    (...)

    Het is gewoon zielig dat je RUZIE nodig hebt om het leuk te hebben. Ga dat dan ergens anders doen, maar niet hier op Quizlet.

    Dit is geen ruzie, dit heet een discussie.(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geesz schreef:
    (...)

    De mods weten dondersgoed wie het niet met ze eens zijn, dusja..


    En het komt dus door dit soort topics dat ze dat weten.(cat)


    everything, in time

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Aan de antwoorden alleen al kun je bij de meesten raden wie het is. en yeah sure.

    De bemiddelaar geeft die namen écht niet aan ons. Ze is bemiddelaar om een reden, ze is te vertrouwen. (nerd)

    En ik zou echt niet weten welke beoordeling van wie komt en eerlijk gezegd ga ik me ook niet bezighouden met dat uit te zoeken. Wat erin staat kan ons heel hard verder helpen, of het nu negatieve of positieve kritiek is. Mij maakt het niet uit wie wat zegt. (:

    EstrellaVida schreef:
    -Heeft idee- Mods, is het wel toegestaan om een hoofdletter topic te openen? -Ik denk van niet, maar als je het niet vraagt weet je het nooit-


    is er toch al?


    Be yourself, Everybody else is already taken