• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weetje ik heb een idee. (krul)

    Als we nu deze discussie even op pauze zetten tot morgenavond zes uur, dan kan ik zo m'n bedje in en ben ik niet dood op m'n werk morgen. :Y)

    What about that!? :9~

    Prodigy schreef:
    Weetje ik heb een idee. (krul)

    Als we nu deze discussie even op pauze zetten tot morgenavond zes uur, dan kan ik zo m'n bedje in en ben ik niet dood op m'n werk morgen. :Y)

    What about that!? :9~


    Of doe er een slotje op nog beter xD

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Nu huilen we echt seg! En weetje wat er dan nog is? Ons hippe briefjes topic is gewaarschuwd! Omdat we te off-topic zijn! Kan je nu zoiets begrijpen? (huil)

    Nee (huil)
    Ik begrijp er gewoon hélemaal niks meer van! (huil)
    Wij gaan nooit off-topic (huil)
    Want wij zeggen altijd alleen maar nuttige dingen (huil)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nou, bij ons komt het eerder over als 'LOL = VERBODEN!'


    Inderdaad. Je krijgt om het kleinste dingetje al een waarschuwing/preek/ban.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben voor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prodigy schreef:
    Weetje ik heb een idee. (krul)

    Als we nu deze discussie even op pauze zetten tot morgenavond zes uur, dan kan ik zo m'n bedje in en ben ik niet dood op m'n werk morgen. :Y)

    What about that!? :9~


    Je kan best gaan slapen terwijl wij verder doen hoor.:9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jellaniee schreef:
    (...)
    he het was niet lullen over de mods het was onze mening uiten.
    en dan nog als wij over hun lullen/mening uiten wat boeit jou dat dan ?
    je hebt er tog niks mee te maken ?


    Nope, ik heb er idd niets mee te maken. Zei ik dan dat ik dat had?
    Ik kan er gewoon niet tegen. Het lijkt -ikzegdusnietdathetzois,voorikdaarvoorookweerwordtafgezeken- alsof jullie gewoon allemaal jaloers zijn dat jullie geen mod zijn. Ik bedoel, het is toch logisch dat ze een eigen mod-forum hebben? En waarom zijn mod-meetingen nu anders dan user-meetingen? Als wij die een willen, moeten we die zelf regelen. Zo doen de mods dat ook. En mening uiten, was dan wel op een érg aparte manier.
    En nu vind ik het niet zo leuk, dat je op mij gaat zeuren, alsof je de aandacht van de mods wil afleiden.D:


    everything, in time

    Idd. Sorry dat we het leuk hadden..


    None but ourselves can free our minds.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Nee (huil)
    Ik begrijp er gewoon hélemaal niks meer van! (huil)
    Wij gaan nooit off-topic (huil)
    Want wij zeggen altijd alleen maar nuttige dingen (huil)

    Hee, misschien moet jij daar eens een heel on-topic bericht zetten! Want ik heb dat zo pas nog gedaan! En dan wordt dat terug belangrijk (huil)


    Beeeeeeeesje :-)

    Nu is het een discussie aan het worden. Ik ben blij dat ik er niet bij was. :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Oke, daar heb je gelijk in ja. Maar die crewmeetingen zijn gewoon typisch dingen die er door de mods georganiseerd worden om het teamverband te versterken. Ja, die meetings zijn alleen voor mods. Maar zoals ik al zei: Als iemand iets anders voor ook leden organiseert ben ik best bereid te komen. Of het nou met alleen moderators, of users en moderators is, zolang het maar gezellig is, toch?

    Kijk jij bent gezellig dus ik geloof wel dat jij dan wil komen. Maar de helft van die mods kijkt, naar mijn gevoel, gewoon op ons neer. Van 'Wij zijn beter dan jullie' en door zo'n mod meeting, voelen wij ons ook gewoon buiten gesloten. Jullie krijgen een eigen meeting, maar wij als users doen dat niet. Nog niemand heeft gezegd 'Mods niet toegestaan'. en ook al zeggen jullie niet 'users niet toegestaan', zo komt dat toch zeker wel over.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Desolate schreef:
    (...)

    Nope, ik heb er idd niets mee te maken. Zei ik dan dat ik dat had?
    Ik kan er gewoon niet tegen. Het lijkt -ikzegdusnietdathetzois,voorikdaarvoorookweerwordtafgezeken- alsof jullie gewoon allemaal jaloers zijn dat jullie geen mod zijn. Ik bedoel, het is toch logisch dat ze een eigen mod-forum hebben? En waarom zijn mod-meetingen nu anders dan user-meetingen? Als wij die een willen, moeten we die zelf regelen. Zo doen de mods dat ook. En mening uiten, was dan wel op een érg aparte manier.
    En nu vind ik het niet zo leuk, dat je op mij gaat zeuren, alsof je de aandacht van de mods wil afleiden.D:


    We zeuren niet op jou, jij zeurt op ons D;


    None but ourselves can free our minds.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Je kan best gaan slapen terwijl wij verder doen hoor.:9~

    Nou dan voel ik me niet echt gerust, denk ik. :Y)

    Strobelight schreef:
    Idd. Sorry dat we het leuk hadden..

    we zullen het nooit meer doen.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Desolate schreef:
    (...)

    Nope, ik heb er idd niets mee te maken. Zei ik dan dat ik dat had?
    Ik kan er gewoon niet tegen. Het lijkt -ikzegdusnietdathetzois,voorikdaarvoorookweerwordtafgezeken- alsof jullie gewoon allemaal jaloers zijn dat jullie geen mod zijn. Ik bedoel, het is toch logisch dat ze een eigen mod-forum hebben? En waarom zijn mod-meetingen nu anders dan user-meetingen? Als wij die een willen, moeten we die zelf regelen. Zo doen de mods dat ook. En mening uiten, was dan wel op een érg aparte manier.
    En nu vind ik het niet zo leuk, dat je op mij gaat zeuren, alsof je de aandacht van de mods wil afleiden.D:


    Ik zou dus echt geen mod willen zijn, dus wtf.. Dit slaat nergens op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'