• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Desolate schreef:
    (...)

    Hou toch eens op met je -bitchface- naar mij! Moet ik me daar beledigd door voelen of zo?(cat)

    Ja


    None but ourselves can free our minds.

    Desolate schreef:
    (...)

    -Voelt zich aangesproken.xd-
    Pft, wedden dat het toch wel uit de hand loopt? Vroeg of laat?

    Eerst zien, dan geloven ^^


    Be yourself, Everybody else is already taken

    hahah oke omin grappig.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geesz schreef:
    (...)

    Jullie hebben nog geen speciale béta-reader-meeting.. :')

    Misschien komt die er wel. Ik bedoel, als de mods nu willen meeten, laat ze toch doen. Ze worden er alleen maar een beter team door.
    Als jullie echt zo tegen die mod-meetingen zijn, organiseer dan toch jullie eigen meeting.


    Never run out of reasons to smile...

    Torresss schreef:
    (...)
    Eerst zien, dan geloven ^^


    Ik heb het vaak genoeg gezien(cat)
    Ik denk dat als de mods een week staken, dat het hier weer een gaos word(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Optimistic schreef:
    (...)
    Misschien komt die er wel. Ik bedoel, als de mods nu willen meeten, laat ze toch doen. Ze worden er alleen maar een beter team door.
    Als jullie echt zo tegen die mod-meetingen zijn, organiseer dan toch jullie eigen meeting.

    Maar dat is like, alsof wij er niet bij mogen omdat het 'speciaal' voor mods is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar niemand zei wat over jullie apart forum? xd

    Wel over het moderator forum.


    Never run out of reasons to smile...

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ja


    O, o, nu ben ik diep gekwetst. Getypte woorden. Auw.D:


    everything, in time

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Je zegt, normaal niet met dit topic. Maar tot voorheen roddelde niemand hierin over jullie omdat jullie dit ook lezen. En als we er een speciaal topic over lezen kunnen jullie dat álsnog lezen en dan tegen ons gebruiken(cat)

    Dit topic is speciaal voor jullie zodat jullie hier lekker kunnen babbelen over allerlei dingen. Dit ís jullie 'eigen topic'. Ik zie niet in waarom er een topic zou komen waar wij niet kunnen komen, dat is onmogelijk. Wij zijn hier niet voor niets. Wij houden de boel in de gaten. Het moet gewoon niet zo zijn dat hier geroddeld wordt over de mods en over anderen dingen, want wat heeft het voor zin? Wij hoeven niks tegen jullie te gebruiken zolang jullie je maar goed gedragen. Zoals Optimistic zegt, voorheen was dit altijd een gezellig topic en werd er niet geroddeld. Het mod-forum is er gewoon om beter te communiceren, niet enkel om over jullie te roddelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar dat is like, alsof wij er niet bij mogen omdat het 'speciaal' voor mods is.

    Dat is niet zo en dat weten jullie ook wel. Er zijn genoeg andere meetingen geweest voor iedereen.


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)
    Misschien komt die er wel. Ik bedoel, als de mods nu willen meeten, laat ze toch doen. Ze worden er alleen maar een beter team door.
    Als jullie echt zo tegen die mod-meetingen zijn, organiseer dan toch jullie eigen meeting.

    Misschien dat we maar een eigen meeting moeten gaan organiseren dan.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Desolate schreef:
    (...)

    O, o, nu ben ik diep gekwetst. Getypte woorden. Auw.D:

    Jammer voor je


    None but ourselves can free our minds.

    Men, wat gebeurt er hier (krul)?


    The way we live, is the way we die

    Meh schreef:
    (...)
    Dit topic is speciaal voor jullie zodat jullie hier lekker kunnen babbelen over allerlei dingen. Dit ís jullie 'eigen topic'. Ik zie niet in waarom er een topic zou komen waar wij niet kunnen komen, dat is onmogelijk. Wij zijn hier niet voor niets. Wij houden de boel in de gaten. Het moet gewoon niet zo zijn dat hier geroddeld wordt over de mods en over anderen dingen, want wat heeft het voor zin? Wij hoeven niks tegen jullie te gebruiken zolang jullie je maar goed gedragen. Zoals Optimistic zegt, voorheen was dit altijd een gezellig topic en werd er niet geroddeld. Het mod-forum is er gewoon om beter te communiceren, niet enkel om over jullie te roddelen.


    Niet enkel dus er wordt wel geroddeld.
    Nou wij waren hier ook niet enkel over jullie aan het roddelen hoor. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dropkogel schreef:
    Men, wat gebeurt er hier (krul)?

    veel :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken