• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dropkogel schreef:
    Men, wat gebeurt er hier (krul)?


    Laten we ons gewoon niet moeien want wij hebben er niets mee te maken en ik wil geen ruzie.


    Keep on smiling

    Meh schreef:
    (...)
    Dit topic is speciaal voor jullie zodat jullie hier lekker kunnen babbelen over allerlei dingen. Dit ís jullie 'eigen topic'. Ik zie niet in waarom er een topic zou komen waar wij niet kunnen komen, dat is onmogelijk. Wij zijn hier niet voor niets. Wij houden de boel in de gaten. Het moet gewoon niet zo zijn dat hier geroddeld wordt over de mods en over anderen dingen, want wat heeft het voor zin? Wij hoeven niks tegen jullie te gebruiken zolang jullie je maar goed gedragen. Zoals Optimistic zegt, voorheen was dit altijd een gezellig topic en werd er niet geroddeld. Het mod-forum is er gewoon om beter te communiceren, niet enkel om over jullie te roddelen.

    Niet hahaha want hier komen ook mods jaja. En dan heb ik het niet over mods die gezellig mee doen, maar over mods die hier ook willen controleren op wat wij allemaal precies zeggen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dropkogel schreef:
    Men, wat gebeurt er hier (krul)?


    Dat wil je niet weten(nerd)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 19:50 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Optimistic schreef:
    (...)
    Dat is niet zo en dat weten jullie ook wel. Er zijn genoeg andere meetingen geweest voor iedereen.


    MOD-meeting. Hebben we gezien.
    USER-meeting? Nee.

    :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jammer voor je


    Nee, serieus. Je doet me écht niets. Je reageert kortaf, om stoer over te komen of zo. Of volwassen. Guess what, it ain't working for you girl.

    Ik weet niet wát je tegen me hebt hoor, mss omdat ik toevallig aan de kant van de mods sta, maar jij mag je mening uiten, ik hou het respect vol. Doe jij dat dan ook lekker op mijn mening.(':


    everything, in time

    Conflate schreef:
    (...)
    Misschien dat we maar een eigen meeting moeten gaan organiseren dan.(cat)

    Doe wat je niet laten kunt.


    Never run out of reasons to smile...

    Dropkogel schreef:
    Men, wat gebeurt er hier (krul)?


    we hebben waarschuwing(krul)onze caps-lock stond aan(krul)


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Die crew meetingen zijn er voor om te laten zien dat ze hun eigen kliek hebben en dat wij daar niet bij horen.

    Nee, die crewmeetingen zijn er om het crew verband te versterken, zodat wij beter kunnen handelen in bepaalde situaties. Zodat wij beter kunnen functioneren als één team.
    Dat heeft helemaal niets met jullie persoonlijkheden te maken, en dat betekend al helemaal niet dat we niet met jullie willen meeten. Als iemand een gewone Quizlet meeting organiseert, op een centraal gelegen plek, dan zouden er best mods willen komen? Tenminste, dan spreek ik nu over mezelf, maar ik zou dat best leuk vinden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mods en Beta's zijn ook gewoon mensen.

    Ik snap niet, waarom er opeens nog meer mensen mee gaan bemoeien dan eerst? xd lol.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Desolate schreef:
    (...)

    O, o, nu ben ik diep gekwetst. Getypte woorden. Auw.D:

    weetje ?
    ik snap jou probleem niet ?
    als je het zo probleem vind dat wij hier zijn.
    wat doe je hier dan nog ?
    en ga niet bitchy reageren want dat ben je niet.
    en egt het is hier geen ruzie.
    en het was gezellig tot jij kwam.
    en dan kan je wel zeggen dat dit kinderachtig is.
    maar jij bent kinderachtig dat je je er mee bemoeit.


    Life is a beautiful struggle

    Desolate schreef:
    (...)

    Nee, serieus. Je doet me écht niets. Je reageert kortaf, om stoer over te komen of zo. Of volwassen. Guess what, it ain't working for you girl.

    Ik weet niet wát je tegen me hebt hoor, mss omdat ik toevallig aan de kant van de mods sta, maar jij mag je mening uiten, ik hou het respect vol. Doe jij dat dan ook lekker op mijn mening.(':

    Ik heb respect. Had ik geen respect, had ik je al lang uitgescholden hoor. Je moet niet zo heilig doen hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Geesz schreef:
    (...)

    MOD-meeting. Hebben we gezien.
    USER-meeting? Nee.

    :'D

    Jawel. Er zijn genoeg mensen die hebben gemeet met elkaar. Daar waren mods & users bij uitgenodigd. En als die meetingen toch zo'n probleem voor jullie zijn: organiseer dan jullie eigen 'USER-meeting'.


    Never run out of reasons to smile...

    Geesz schreef:
    (...)

    Waarom mogen we onze mening over en tegen de mods niet uiten, Emma? (krul)

    Jullie mogen je mening uiten over alles, op Quizlet. Dus ook over mods. Willen alleen dat het hier leuk blijft en dat dat mening geven op een respectvolle manier gebeurd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 19:52 ]

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik heb respect. Had ik geen respect, had ik je al lang uitgescholden hoor. Je moet niet zo heilig doen hoor.

    idd.


    Be yourself, Everybody else is already taken