• SHOOT! 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die regels vallen best wel mee. Er zijn forums met veel en veel meer. Hier ging het alleen over hoofdletters...


    I am an idiot, I move.

    Ik spreek nu uit de grond van m'n hart:

    Lol, wtf.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mensen kap nu aub, dit slaat nergens meer op. -_-'

    Prodigy schreef:
    Maar even serieus... Zoals Elisa ook al zei, als jullie een meeting willen voor jullie zelf, dan organiseer je die toch gewoon? Kan ook heel gezellig worden en ik ben er zeker van dat veel users elkaar eens in het echt willen zien. ^^

    Nee want zoals jullie mods zelf 8990202 x hebben gezegd. Jullie zijn ook 'users'.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Desolate schreef:
    (...)

    'Je' is in het algemeen. Ik noem toch geen namen?

    En met Jana's "sorry dat we het zo leuk hadden" vind ik slachtoffer uithangen.

    Jullie begonnen met zeuren, ik ging me ermee bemoeien, da's wat anders.(nerd)
    Maar oké, als het gezelliger is zonder mij, hou ik mijn mond. Maar mocht je deze reactie quoten en er iets in zegt waar ik op wil reageren, omdat het in welke vorm dan ook beledigend is, doe ik dat.

    Ik hang het slachtoffer neit uit


    None but ourselves can free our minds.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Kijk jij bent gezellig dus ik geloof wel dat jij dan wil komen. Maar de helft van die mods kijkt, naar mijn gevoel, gewoon op ons neer. Van 'Wij zijn beter dan jullie' en door zo'n mod meeting, voelen wij ons ook gewoon buiten gesloten. Jullie krijgen een eigen meeting, maar wij als users doen dat niet. Nog niemand heeft gezegd 'Mods niet toegestaan'. en ook al zeggen jullie niet 'users niet toegestaan', zo komt dat toch zeker wel over.

    Ik zie users en moderators als dezelfde mensen. Yeah, ze hebben misschien andere taken, maar dat maakt voor mij niet uit. Like, ik zeg het ook eerlijk, met bepaalde users zal ik bijvoorbeeld veel beter kunnen opschieten dan met bepaalde mods, maar dit ligt gewoon aan de persoonlijkheid van mensen. That's life. Maar dan heb ik echt niet meteen een hekel aan iemand, als het niet klikt.
    Onze bedoeling is dan ook niet, ik herhaal NIET, dat jullie je buitengesloten voelen. Echt niet.

    En dat jullie het idee hebben dat bepaalde mods zich beter voelen dan jullie, dat hadden jullie dan moeten melden in de enquete. Want het is echt niet zo dat wij niets met die dingen doen. En nee, wij weten ECHT NIET wie van wat is. Dat is iets waarop jullie ons maar blindelings moeten vertrouwen, maar als jullie een betere oplossing hebben om zeker te weten dat het echt anoniem gebeurd, dan is dat natuurlijk altijd welkom.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik noemde geen namen? lol.

    "Jolien, Elisa, Christa zijn de beste mods". Dan blijven er nog een aantal over en dat zijn dan weer de spelbrekers. Wij zijn ook gewoon mensen >< Mijn hele bui is gewoon verpest :/ Allemaal door dit gedoe. Wij doe friggin' ons best en er is géén mod die zich beter voelt dan jullie. Wij zijn ook gewoon users. Je doet alsof we een stelletje levenloze dictators zijn. Ik ga wel weg uit dit topic, want het hangt me echt de strot uit :/ Hieruit blijkt jullie waardering voor ons werk wel weer. En jullie maar zeggen dat wij kleinerend tegen jullie doen, terwijl jullie zelf ook aardig goed bezig zijn. Adieu.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HumanoidBill schreef:
    Mensen kap nu aub, dit slaat nergens meer op. -_-'

    Ja, de fun is inderdaad wel verdwenen...


    Beeeeeeeesje :-)

    HumanoidBill schreef:
    -_-'


    Vat dit niet verkeerd op? Maar wat doe jij hier? Je zit er voor niets tussen? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shade schreef:
    Die regels vallen best wel mee. Er zijn forums met veel en veel meer. Hier ging het alleen over hoofdletters...


    Nou, die forums moet ik dan nog ontdekken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ja, de fun is inderdaad wel verdwenen...

    Hmm, i wonder why.


    None but ourselves can free our minds.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Vat dit niet verkeerd op? Maar wat doe jij hier? Je zit er voor niets tussen? :'D


    Ik mag hier ook komen, net zo goed als jij.

    Gewoon goed zoeken ;]. Ze zijn er echt genoeg...


    I am an idiot, I move.

    Meh schreef:
    (...)
    "Jolien, Elisa, Christa zijn de beste mods". Dan blijven er nog een aantal over en dat zijn dan weer de spelbrekers. Wij zijn ook gewoon mensen >< Mijn hele bui is gewoon verpest :/ Allemaal door dit gedoe. Wij doe friggin' ons best en er is géén mod die zich beter voelt dan jullie. Wij zijn ook gewoon users. Je doet alsof we een stelletje levenloze dictators zijn. Ik ga wel weg uit dit topic, want het hangt me echt de strot uit :/ Hieruit blijkt jullie waardering voor ons werk wel weer. En jullie maar zeggen dat wij kleinerend tegen jullie doen, terwijl jullie zelf ook aardig goed bezig zijn. Adieu.

    Ja, vind ik he. Dat is MIJN mening, lol. een aantal mods, waaronder jou ken ik amper en sommige wíl ik gewoon niet kennen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dit is het laatste bericht. :"D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Life is a beautiful struggle