• Dit is een schoon topic en dus een schone lei. De discussie uit het vorige topic gaat hier absoluut niet verder, of ik zal er persoonlijk voor zorgen dat dit topic gewoon wordt gesloten.

    Dank u.(:


    everything, in time

    Neeee, omdat de topics kind of voor één/twee personen bedoeld waren. Denk ik hè.-nerdface-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Neeee, omdat de topics kind of voor één/twee personen bedoeld waren. Denk ik hè.-nerdface-


    Dat kan ook.


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Desolate schreef:
    Neeee, omdat de topics kind of voor één/twee personen bedoeld waren. Denk ik hè.-nerdface-
    Y, dat kan. Maar opzicht vind ik het niet voor een paar personen, iedereen kon lid worden ahahah.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Dan hadden ze er één open kunnen laten. Maar ik wil weten waarom ze niet toegestaan zijn c:


    Waarschijnlijk hoorde het topic bij offtopic;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Desolate schreef:
    Neeee, omdat de topics kind of voor één/twee personen bedoeld waren. Denk ik hè.-nerdface-


    Het was met de vraag of er nog iemand Rose of Sem fan was, dus het was voor iedereen.
    En dan nog, het 'waarom' topic werd ook gesloten, zonder reden of antwoordt, ja fijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dan maken we een nieuwe in het offtopic!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk hoorde het topic bij offtopic;)
    Dan hadden ze het wel in offtopic gezet c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk hoorde het topic bij offtopic;)


    Ja, dan konden ze het lekker daarheen sturen, toch?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Het was met de vraag of er nog iemand Rose of Sem fan was, dus het was voor iedereen.
    En dan nog, het 'waarom' topic werd ook gesloten, zonder reden of antwoordt, ja fijn.


    Lol, ik heb een geheugen van een zeef en weet niet eens meer waar dat topic over ging.D:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Lol, ik heb een geheugen van een zeef en weet niet eens meer waar dat topic over ging.D:
    hahahaha sukkeltje xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Desolate schreef:
    (...)

    Lol, ik heb een geheugen van een zeef en weet niet eens meer waar dat topic over ging.D:

    Lol, da's niet zo handig. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Desolate schreef:
    (...)

    Lol, ik heb een geheugen van een zeef en weet niet eens meer waar dat topic over ging.D:


    topic 1: Quizlet gang - wie hoort er bij de quizlet gang? (dus gericht tot de users)
    topic 2: Sem-fan - Wie is er fan van Sem? (gericht tot de users)
    topic 3: Rose en Sem-fan - Wie is er Rosem-fan? (gericht tot de users)
    overal een slotje op, dus waarom topic met de vraag: Waarom werd er een slotje op gezet terwijl ze het naar het offtopic subforum konden sturen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omg, hebben jullie vandaag ook gezien dat The A-team op tv was? Zo fucking vet! - Sentimentele herinneringen aan vroegâh! -


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Rooftops schreef:
    (...)

    topic 1: Quizlet gang - wie hoort er bij de quizlet gang? (dus gericht tot de users)
    topic 2: Sem-fan - Wie is er fan van Sem? (gericht tot de users)
    topic 3: Rose en Sem-fan - Wie is er Rosem-fan? (gericht tot de users)
    overal een slotje op, dus waarom topic met de vraag: Waarom werd er een slotje op gezet terwijl ze het naar het offtopic subforum konden sturen?


    Hey je bent mij Rosie-fan topic vergeten(huil)


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Forlan schreef:
    (...)Dan hadden ze er één open kunnen laten. Maar ik wil weten waarom ze niet toegestaan zijn c:
    Answer please.


    I live for the applause, you will die for it.