• Dit is een schoon topic en dus een schone lei. De discussie uit het vorige topic gaat hier absoluut niet verder, of ik zal er persoonlijk voor zorgen dat dit topic gewoon wordt gesloten.

    Dank u.(:


    everything, in time

    Krokethaar(krul)


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Precies. Net waren alle mods in dit forum om ons te les te lezen, maar nu vragen we wat en dan doen ze alsof ze hier nooit komen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Forlan schreef:
    WTF HALLO.
    Krijgen we nog een antwoord?
    Sorry maar ik word nu erg ongeduldig en wil een reden waarom de topics zijn gesloten. Vooral de topics waar we vragen WAAROM, worden zonder fckin reden gesloten en zonder antwoord. Zelfs de PBs.

    ANTWOORD GRAAG.
    ...

    Ik snap het van de hoofdletters. Maar waarschuwingen moeten altijd eerst, en we willen antwoord.

    Nou, gezien heel de avond verdienen hier sommigen wel meer dan een forumban. Véél meer. Dit is niet alleen wat regeltjes aan je been lappen als het gaat om hoofdletters, maar ook spammen, mods beledigen en maar blijven uitdagen. Op een gegegeven moment hebben wij het ook gehad en dat zou jij heel goed moeten weten, Sem.

    Verder is die 'drie waarschuwingen vooraleer een ben' regel van toepassing op de algehele bans. Als het nodig is, kunnen we die forumbans geven wanneer we willen. ^^

    berenklauwhaar(krul)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Frikandelhaar


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, gezien heel de avond verdienen hier sommigen wel meer dan een forumban. Véél meer. Dit is niet alleen wat regeltjes aan je been lappen als het gaat om hoofdletters, maar ook spammen, mods beledigen en maar blijven uitdagen. Op een gegegeven moment hebben wij het ook gehad en dat zou jij heel goed moeten weten, Sem.

    Verder is die 'drie waarschuwingen vooraleer een ben' regel van toepassing op de algehele bans. Als het nodig is, kunnen we die forumbans geven wanneer we willen. ^^
    Bedankt voor het antwoord. En ja ik begrijp het ook. Het is alleen dat ik er niet tegen kan dat ze steeds een 'Dat weet je zelf ook wel', krijgen. En daarbij waren topics zonder goeie reden gelosten en waren de ROSEM topics niet aanvallend bedoelt op de regels, maar serieus.


    I live for the applause, you will die for it.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, gezien heel de avond verdienen hier sommigen wel meer dan een forumban. Véél meer. Dit is niet alleen wat regeltjes aan je been lappen als het gaat om hoofdletters, maar ook spammen, mods beledigen en maar blijven uitdagen. Op een gegegeven moment hebben wij het ook gehad en dat zou jij heel goed moeten weten, Sem.

    Verder is die 'drie waarschuwingen vooraleer een ben' regel van toepassing op de algehele bans. Als het nodig is, kunnen we die forumbans geven wanneer we willen. ^^

    Jullie kwamen toch nooit in het USER-forum. Want dit was toch ook het userforum?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ohoh

    Ik moet nog steeds plassen.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dan ga je naar de wc.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Dan ga je naar de wc.

    Dat zou een optie zijn jah. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Jullie kwamen toch nooit in het USER-forum. Want dit was toch ook het userforum?

    Die snap ik even niet? (krul)

    Conflate schreef:
    (...)
    Dat zou een optie zijn jah. x'D

    Of je trekt een luier aan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    haha ik ook niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Bedankt voor het antwoord. En ja ik begrijp het ook. Het is alleen dat ik er niet tegen kan dat ze steeds een 'Dat weet je zelf ook wel', krijgen. En daarbij waren topics zonder goeie reden gelosten en waren de ROSEM topics niet aanvallend bedoelt op de regels, maar serieus.

    Nou, je moet toegeven dat ze vooral bedoelt waren om ons uit te dagen. (krul)