• Toen ik werd ontmaagd deed 't helemaal geen zeer, maar er lag vet veel bloed overal. Muh, ik schaamde me helemaal dood.
    Hoe ging t bij jullie?

    Edit; Lol, nee ik moest niet bloeden en ik ben al twee maanden terug of zo ontmaagd. LEUK HE

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:35 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben ook nog niet ontmaagd maar is dat nou eigenlijk wel nodig ben je nou beter of specialer als je het wel bent? maar tegen de gene die het wel ooit willen doe het wel veilig.

    mephisto schreef:
    Ik ben ook nog niet ontmaagd maar is dat nou eigenlijk wel nodig ben je nou beter of specialer als je het wel bent? maar tegen de gene die het wel ooit willen doe het wel veilig.

    Wtf iedereen heeft seks hoor x'D Het is natuurlijk en het is vet lekker. Wacht maar tot je de juiste ontmoet, dan ga jij ook wel seks hebben ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mephisto schreef:
    Ik ben ook nog niet ontmaagd maar is dat nou eigenlijk wel nodig ben je nou beter of specialer als je het wel bent? maar tegen de gene die het wel ooit willen doe het wel veilig.

    Nouja het is nergens voor nodig, je bent dan niet specialer ofzo x'D Maar als je kinderen wil.. tja dan zal het wel moeten (krul) En tot die tijd hoor je gewoon ervoor te oefenen :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja het is nergens voor nodig, je bent dan niet specialer ofzo x'D Maar als je kinderen wil.. tja dan zal het wel moeten (krul) En tot die tijd hoor je gewoon ervoor te oefenen :9~

    Hahah echt he :'D
    Als je veel oefent, krijg je de mooiste kindjes. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Hahah echt he :'D
    Als je veel oefent, krijg je de mooiste kindjes. (nerd)

    Waarom denk je dat ik nu al begonnen ben _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat ik nu al begonnen ben _O_

    En ik ook hahah.
    Ik moet geen trollenkinders _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    En ik ook hahah.
    Ik moet geen trollenkinders _O_

    Nee (duivel)
    Paar jaar oefenen en je krijgt prachtige kindjes _O_


    -

    Best wel lekker om eerlijk te zijn :x Maar in het begin deed het wel een beetje pijn ja (;


    Je mpp moeder swaa

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ehm. Dit vind ik raar. Hoezo wel seks hebben maar niet ontmaagd zijn? (':


    Ik denk dat ze mastruberen bedoeld (;


    Je mpp moeder swaa

    Nadineex schreef:
    er zijn trouwens wel veel mensen die zeggen dat ze pijn hadden dus ik wacht nog wel even (nerd)



    ^
    Het doet eventjes pijn maar bij iedere andere is het anders en misschien doet het geen pijn dat kan. .Maar ik vind het wel verstandig dt je wilt wachten ;)


    Hey

    Ik ben pas toen ik net 19 was beetje laat maar ik had ook opgewacht tot ik er echt klaar voor was.. Toen ik werd ontmaagd deed het even pijn maar niet lang.. En ja ik bloede weinig.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Wtf iedereen heeft seks hoor x'D Het is natuurlijk en het is vet lekker. Wacht maar tot je de juiste ontmoet, dan ga jij ook wel seks hebben ;p

    misschien op een dag maar dan wel veilig kinderen hoef ik liever niet ik heb al genoeg last van hen. Ik ben benieuwd of de juiste er wel is niet dta het hoeft

    Taihuttu schreef:
    (...)
    Als je er klaar voor bent, is het nooit te vroeg.
    -Behalve als je onder de 12 bent. 8D-

    Jij mag wachten tot je 40ste, dame! 8D
    En iewol :3 Als het echt zo zijn, dan is zijn piemol gewoon bevallen, man.


    You move me ......... Kurt

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja het is nergens voor nodig, je bent dan niet specialer ofzo x'D Maar als je kinderen wil.. tja dan zal het wel moeten (krul) En tot die tijd hoor je gewoon ervoor te oefenen :9~

    nou die kinderen kunnen mij betreft wel wachten je moet eerst natuurlijk een goede baan en genoeg geld hebben anders kom er niks van die kinderen terecht

    Beetje persoonlijke vraag eh? Ik als jongen met aardig oversekst vriendje hoef niet veel te zeggen, vind ik zelf. Hah.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik ben ook geen maagd meer.. Tdeed hartstikke pijn en kon 2 uur niet meer zitten lol. De jongen waarmee ik het deed verdiende me niet *Jaja ego, maar tis gewoon zo, dikke playaaah* Maar ik was echt onwíjs verliefd..

    2 All of the virgin girls: Wacht tot de ware, het spijt gevoel wil je echt niet meemaken.. Het kan rare dingen met je doen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."