• Toen ik werd ontmaagd deed 't helemaal geen zeer, maar er lag vet veel bloed overal. Muh, ik schaamde me helemaal dood.
    Hoe ging t bij jullie?

    Edit; Lol, nee ik moest niet bloeden en ik ben al twee maanden terug of zo ontmaagd. LEUK HE

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:35 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Passerby schreef:
    (...)Je hebt gelijk, je eerste keer moet speciaal zijn. Nou bedoel ik niet dat de hele kamer superromantisch ofzo moet zijn, maar wat ik bedoel is dat het met iemand moet zijn dat je graag ziet en die persoon moet jou ook graag zien. En je mag het ook alleen maar doen als jullie beiden het willen, want anders zou je er mss nog spijt van kunnen hebben. En je moet elkaar eerst een beetje leren kennen, want direct je benen voor iemand openen vind ik ook niet echt kunnen. Je hebt echt nog genoeg tijd om met je vriend of vriendin te rollebollen in je leven, dus je moet zeker niks overhaast doen.

    Hahaha 365 dagen in elk jaar toch Naan :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Hahaha 365 dagen in elk jaar toch Naan :')
    stel je voor iedere dag seks ><

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 16:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)stel je voor iedere dag seks ><

    Het lukt mij wel vaak, maar niet zóvaak hahah 8D
    En het is alsnog onmogelijk door school en werk. Niemand kan elke dag seks hebben, denk ik. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xRapunzel schreef:
    Nog niet ontmaagd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Het lukt mij wel vaak, maar niet zóvaak hahah 8D
    En het is alsnog onmogelijk door school en werk. Niemand kan elke dag seks hebben, denk ik. :'D
    Behalve hoeren, of zouden die ook een dag vrijaf hebben.? Nee dat gaat gewoon niet, want wie heeft er nu seks tijdens zn regels.. Dat moet echt vies zijn.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 16:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Behalve hoeren, of zouden die ook een dag vrijaf hebben.? Nee dat gaat gewoon niet, want wie heeft er nu seks tijdens zn regels.. Dat moet echt vies zijn.

    Ja, lekker bloederig. Sommige mensen vinden dat leuk he ô.o Dan denk ik: spoor je wel ofzo? Haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Passerby schreef:
    (...)Je hebt gelijk, je eerste keer moet speciaal zijn. Nou bedoel ik niet dat de hele kamer superromantisch ofzo moet zijn, maar wat ik bedoel is dat het met iemand moet zijn dat je graag ziet en die persoon moet jou ook graag zien. En je mag het ook alleen maar doen als jullie beiden het willen, want anders zou je er mss nog spijt van kunnen hebben. En je moet elkaar eerst een beetje leren kennen, want direct je benen voor iemand openen vind ik ook niet echt kunnen. Je hebt echt nog genoeg tijd om met je vriend of vriendin te rollebollen in je leven, dus je moet zeker niks overhaast doen.

    Yes, exactly! Ik weet niet hoe oud ik zal zijn when the moment is there, maar het moet wel met iemand zijn die me de dag erna niet afdankt als een ouwe vaatdoek omdat ik er niks van bak in bed. Ik wil later kunnen zeggen: de eerste keer seks is iets waar ik nooit spijt van heb gehad en met iemand waar ik zielsveel om gaf. Yeah, that's it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het lijkt me zo eng! Maar weetje, ik ben er nog láaang niet aan toe. Zie er ook niet echt jaar uit.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Het lukt mij wel vaak, maar niet zóvaak hahah 8D
    En het is alsnog onmogelijk door school en werk. Niemand kan elke dag seks hebben, denk ik. :'D


    oh,,da denk ik wel =) (ni da'k ervaring heb ofzo)
    k denk dat er gewoon weinig mensen zyn die elke dag wille.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Passerby schreef:
    (...)Behalve hoeren, of zouden die ook een dag vrijaf hebben.? Nee dat gaat gewoon niet, want wie heeft er nu seks tijdens zn regels.. Dat moet echt vies zijn.


    Als ge non-stop de pil pakt is da probleem toch opgelost?
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hagelslag schreef:
    (...)
    1x seks en nooit meer iets?
    Wil jij je graag gebruikt voelen?
    En de eerste keer is speciaal, net als alle andere keren. Waarschijnlijk heb jij geen seks gehad met iemand waar je veel van hield?
    Anders zou je er denk ik niet zo over denken :'D


    Ik had een halfjaar met mijn vriend voordat we ook maar iets met seks deden. En inmiddels ben ik nog steeds bij hem, en zonder twijfelen durf ik te zeggen dat ik echt van hem houdt.
    En ik denk er nog steeds zo over. Want ik denk dat het beeld is dat je eerste keer speciaal moet zijn, want dat word je immers op school geleerd. Iedereen denkt er anders over, en ik respecteer dat jullie er anders over denken dan ik. Dus zou je geen dingen willen gaan zeggen als: "Waarschijnlijk heb jij geen seks gehad met iemand waar je veel van hield?" Dankjewel.(krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Average schreef:
    laten we zeggen dat ik er niet veel meer van weet. -schaaaam-

    join the club :Y) -schaamt zich mee-


    We're hiding behind skin that's too tough

    reyon schreef:
    (...)

    Als ge non-stop de pil pakt is da probleem toch opgelost?
    x
    Nee hoor. Dan krijg je tussenb bloedingen.. Je kan er gewoon niet onderuit. Als je baarmoeder eruit of je eierstokken enzo.. Je snapt wel. Dan lukt het ja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Nee hoor. Dan krijg je tussenb bloedingen.. Je kan er gewoon niet onderuit. Als je baarmoeder eruit of je eierstokken enzo.. Je snapt wel. Dan lukt het ja.


    Wel, ik heb nu een pil en dat is een speciale die je moet doornemen. Er zijn alleen 4 pillen in die minder sterk zijn, dan kun je ze krijgen.
    Maar 15 % van de vrouwen die die pil nemen worden niét meer ongesteld. Ik hoor daar jammer genoeg niet bij >.<
    Maar het kan dus wel 8D


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Pencil schreef:
    (...)

    Wel, ik heb nu een pil en dat is een speciale die je moet doornemen. Er zijn alleen 4 pillen in die minder sterk zijn, dan kun je ze krijgen.
    Maar 15 % van de vrouwen die die pil nemen worden niét meer ongesteld. Ik hoor daar jammer genoeg niet bij >.<
    Maar het kan dus wel 8D

    Ik dus wel. Ik kan een jaar doorslikken zonder ongesteld te worden en zonder tussentijdse bloedingen. Maar na dat jaar vind ik het zelf weer tijd om even ongesteld te worden. Want ja, altijd doorslikken kan ook niet goed zijn x']


    Bored.