• Toen ik werd ontmaagd deed 't helemaal geen zeer, maar er lag vet veel bloed overal. Muh, ik schaamde me helemaal dood.
    Hoe ging t bij jullie?

    Edit; Lol, nee ik moest niet bloeden en ik ben al twee maanden terug of zo ontmaagd. LEUK HE

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:35 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    @ Hierboven: Ik persoonlijk schenk er niet zo heel veel waarde aan, maar ik weet dat er met de mentaliteit in dit land genoeg jongens zijn die je graag willen om simpelweg wat te neuken hebben. Diep van binnen ben ik als de dood om zo iemand tegen te komen, want ik heb geen idee hoe ik daarmee om zou moeten gaan. Daarom ben ik nogal voorzichtig met het uitzoeken van iemand waarmee ik seks wil hebben.
    Just talking from my point of view. Geen idee hoe het met de rest zit :']


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Zaitsev: Ja, dat kan ik wel begrijpen. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik ben nog 100% maagd .

    Zaitsev schreef:
    @ Hierboven: Ik persoonlijk schenk er niet zo heel veel waarde aan, maar ik weet dat er met de mentaliteit in dit land genoeg jongens zijn die je graag willen om simpelweg wat te neuken hebben. Diep van binnen ben ik als de dood om zo iemand tegen te komen, want ik heb geen idee hoe ik daarmee om zou moeten gaan. Daarom ben ik nogal voorzichtig met het uitzoeken van iemand waarmee ik seks wil hebben.
    Just talking from my point of view. Geen idee hoe het met de rest zit :']
    Helemaal mee eens. Ik vind 16 eigenlijk de mooie leeftijd voor de eerste keer en ik was zelf ouder dan dat. En dan is het eigenlijk ook wettelijk toegelaten. Ik berijp niet dat 12 jarigen dat al doen, dat is gewoon veel te jong. Dan zit je zo nog half in je kinderfase, dan is dat gewoon onverantwoord. En ik vind het ook niet echt kunnen dat je in je eerste maand verkering al direct onder de dekens kruipt, dan kan je elkaar echt nog niet goed kennen, voor zo'n dingen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cornflakes schreef:
    Lol'd, ik ben nog niet ontmaagd. x'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Bij mij deed het echt geen pijn. Het was wel heel saai en ongemakkelijk. Ik vond er de 1e keer geen reet aan, haha. Ook geen bloed. Je moet er gewoon voor zorgen dat je niet teveel gaat denken, of ergens over in gaat zitten.


    I chill back and I spread peace n love

    18 en maagd....en ik ben bang dat dat nog een tijdje zo blijft =='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Passerby schreef:
    (...)Helemaal mee eens. Ik vind 16 eigenlijk de mooie leeftijd voor de eerste keer en ik was zelf ouder dan dat. En dan is het eigenlijk ook wettelijk toegelaten. Ik berijp niet dat 12 jarigen dat al doen, dat is gewoon veel te jong. Dan zit je zo nog half in je kinderfase, dan is dat gewoon onverantwoord. En ik vind het ook niet echt kunnen dat je in je eerste maand verkering al direct onder de dekens kruipt, dan kan je elkaar echt nog niet goed kennen, voor zo'n dingen.


    daar ben ik het helemaal mee eens (A)
    12 jaar is idd veel te jong
    ik zag een paar jaar terug een programma daarover, en er was een jongen van 9 die al seks heeft gehad
    ik d8: omg, 9 jaar, hoe ziek ben je dan o.O

    Lefevre schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zoveel waarde aan hun maagdelijkheid schenken. Ik bedoel: Je hebt er verder niks aan of zo. Je voelt je niet anders als je geen maagd meer bent, je denkt niet anders. Tenminste ik niet.
    Nja, nevermind. Je moet het natuurlijk zelf weten. :'D

    1x seks en nooit meer iets?
    Wil jij je graag gebruikt voelen?
    En de eerste keer is speciaal, net als alle andere keren. Waarschijnlijk heb jij geen seks gehad met iemand waar je veel van hield?
    Anders zou je er denk ik niet zo over denken :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ehm. Dit vind ik raar. Hoezo wel seks hebben maar niet ontmaagd zijn? (':


    da vond k ook al vreemd...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geen seks voor het huwelijk, haha :Y)

    Ik ben nog maagd. En dat zal nog een tijdje zo blijven ook :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben nog steeds maagd en dat ben ik ook nog van plan even zo te houden. Ik zie wel hoe het loopt, maar ik ben zeker niet van plan om me te laten neuken door zomaar iemand, zegmaar. -sorry voor mijn taalgebruik dan, ik kon het even niet anders formuleren-. Ik bedoel, ik ga me echt niet voor zoiets laten gebruiken ofzo. Oké, dit interesseerde waarschijnlijk niemand, maar ik wilde het toch even zeggen. Ghehe. (:

    Ecstasy schreef:
    Ik ben nog steeds maagd en dat ben ik ook nog van plan even zo te houden. Ik zie wel hoe het loopt, maar ik ben zeker niet van plan om me te laten neuken door zomaar iemand, zegmaar. -sorry voor mijn taalgebruik dan, ik kon het even niet anders formuleren-. Ik bedoel, ik ga me echt niet voor zoiets laten gebruiken ofzo. Oké, dit interesseerde waarschijnlijk niemand, maar ik wilde het toch even zeggen. Ghehe. (:
    Je hebt gelijk, je eerste keer moet speciaal zijn. Nou bedoel ik niet dat de hele kamer superromantisch ofzo moet zijn, maar wat ik bedoel is dat het met iemand moet zijn dat je graag ziet en die persoon moet jou ook graag zien. En je mag het ook alleen maar doen als jullie beiden het willen, want anders zou je er mss nog spijt van kunnen hebben. En je moet elkaar eerst een beetje leren kennen, want direct je benen voor iemand openen vind ik ook niet echt kunnen. Je hebt echt nog genoeg tijd om met je vriend of vriendin te rollebollen in je leven, dus je moet zeker niks overhaast doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het met Zaitsev eens. En ben nog maagd.


    You are beautiful, you are love.