• We waren nog niet uitgesproken. :3


    --

    Prodigy schreef:
    (...)
    Oh dus je 'actieve topics' printscreenen om Mod topic van ons te laten zien via die chat, is onbewust? En dan vervolgens doorvertellen wat erin staat ook? (nerd)

    Ik heb geen printscreen gezien, en niets over gehoord. Dus je hebt het fout.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Maargoed. Als Sem er zich er zelf bij neer legt, waar voeren wij deze discussie dan nog?

    Prodigy schreef:
    (...)
    Yeh, me has prove. (cat)

    Nou bewijs dat je bewijs hebt dan, lol. want dat heeft ze niet gedaan hoor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    Oh, dus jij weet wat er in iemand hoofd om gaat? lol. hoe kun je dat zeggen, dat weet Sem zelf het beste of ze dat bewust deed of niet.

    Je zat zelf in die chat dus je kan er zelf uit opmaken of het bewust was of niet.
    Als je je browser wou laten zien aan anderen en daar staat zonder dat je het merkte tekst in van een mod topic, is dat perongeluk. -stom voorbeeld, ik weet het.-
    Als je zelf zegt: 'Nu ga ik ontbemiddelaard worden, idc', is het bewust.
    Dat merk je zelf ook wel.


    Let the Night embrace you

    Jullie blijven Sem verdedigen -wat ik begrijp als ze een vriendin is- maar nu krijgen de mods het gezeik terwijl het gewoon terecht is. Sem heeft zichzelf er ook bij neergelegd, waarom zouden jullie erover doorgaan..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Prodigy schreef:
    (...)
    Oh dus je 'actieve topics' printscreenen om Mod topic van ons te laten zien via die chat, is onbewust? En dan vervolgens doorvertellen wat erin staat ook? (nerd)

    Uhh, dat heeft ze niet gedaan?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Prodigy schreef:
    (...)
    Oh dus je 'actieve topics' printscreenen om Mod topic van ons te laten zien via die chat, is onbewust? En dan vervolgens doorvertellen wat erin staat ook? (nerd)

    WIJ hebben GEEN printscreens.


    None but ourselves can free our minds.

    Armin schreef:
    (...)
    Nou bewijs dat je bewijs hebt dan, lol. want dat heeft ze niet gedaan hoor.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Strobelight schreef:
    (...)
    WIJ hebben GEEN printscreens.

    Ja daarom, niemand van ons. Sem heeft daar echt niets over gezegd. En ik was bij het gesprek, de hele tijd. Dus.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ulybki schreef:
    Jullie blijven Sem verdedigen -wat ik begrijp als ze een vriendin is- maar nu krijgen de mods het gezeik terwijl het gewoon terecht is. Sem heeft zichzelf er ook bij neergelegd, waarom zouden jullie erover doorgaan..

    Dat is onze keus.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat is onze keus.


    Dat blijkt wel, ja. ^^
    Jullie mogen er ook over doorgaan hoor, ik bepaal dat natuurlijk niet, maar ik zei even wat ik ervan vond.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ulybki schreef:
    Jullie blijven Sem verdedigen -wat ik begrijp als ze een vriendin is- maar nu krijgen de mods het gezeik terwijl het gewoon terecht is. Sem heeft zichzelf er ook bij neergelegd, waarom zouden jullie erover doorgaan..

    We zeiden niet dat het onterecht is. maar de mods zeggen dingen die wij -tenminste, ik- deden en daar krijgt zij de schuld van.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat is onze keus.

    Maar wel de verkeerde. ;D Als Sem dit zo belangrijk nog vind, waarom discussieert ze zelf niet mee dan? Laat het rusten, het heeft toch geen zin om het te gaan verdedigen. Het is gebeurd, klaar. Leg je er bij neer. Je fokt jezelf echt onnodig op.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat is onze keus.

    Ik snap niet waarom je er zoveel tijd en moeite in steekt en die van een ander verpest?
    Wat heb je er aan? Is het een middel tegen de verveling, ofzo?


    Let the Night embrace you

    Ulybki schreef:
    (...)

    Dat blijkt wel, ja. ^^
    Jullie mogen er ook over doorgaan hoor, ik bepaal dat natuurlijk niet, maar ik zei even wat ik ervan vond.

    Dat mag, vrijheid van meningsuiting ftw! :'D


    None but ourselves can free our minds.