• We waren nog niet uitgesproken. :3


    --

    SergioRamos schreef:
    Wat een heisa zeg. (': Kan iedereen zich even niet wat volwassener voordoen? Het is gebeurt en laat het dan ook zo er valt niets aan te veranderen. Iedereen heeft zijn zegje gedaan zo ondertussen en de moderators en etc. Weten nu wel dat jullie hun haten en dat ze zogezegt onnodig zijn. Stelletje kleine kinderen. (':

    Dat zijn we. And i'm having fun atm, dus laat ons ? Jouw reactie helpt geen rotte kloot.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    HAHA, ze mocht geen baksteen meeneme van der moeder :3


    Nu wil ik zien dat, dat gebeurde. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Strobelight schreef:
    (...)
    HAHA, ze mocht geen baksteen meeneme van der moeder :3

    Jammer, volgende keer moet ze er gewoon één -of een stuk of vijf meer- mee smokkelen hoor (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Armin schreef:
    (...)
    Ja, want ik heb gelijk. Weetjewel, dus alles wat ik zeg klopt. A-men to me.

    Nee, God is almachtig en hij krijgt een a-men. Amen to that sistah. Ik stop hiermee :') Want we gaan gigantisch off-topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Armin schreef:
    (...)
    Jawel want je zei dat je bewijs hebt. Nou waar blijft het?

    Als ik het nu hier neerzet, speel ik evengoed informatie goed en zit ik zelf ook helemaal fout. Het was niet verstandig van me om te zeggen dat ik bewijs had, want dit zorgt toch alleen maar voor meer ophef/discussies en dat is nergens voor nodig.

    Meh schreef:
    (...)
    Nee, God is almachtig en hij krijgt een a-men. Amen to that sistah. Ik stop hiermee :') Want we gaan gigantisch off-topic.


    God bestaat niet. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Armin schreef:
    (...)
    Jawel want je zei dat je bewijs hebt. Nou waar blijft het?

    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Waar gaat het nu nog over?


    I live for the applause, you will die for it.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als ik het nu hier neerzet, speel ik evengoed informatie goed en zit ik zelf ook helemaal fout. Het was niet verstandig van me om te zeggen dat ik bewijs had, want dit zorgt toch alleen maar voor meer ophef/discussies en dat is nergens voor nodig.


    Je hebt gewoon geen bewijs, want er was geen printscreen. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als ik het nu hier neerzet, speel ik evengoed informatie goed en zit ik zelf ook helemaal fout. Het was niet verstandig van me om te zeggen dat ik bewijs had, want dit zorgt toch alleen maar voor meer ophef/discussies en dat is nergens voor nodig.

    Eerst zien, dan geloven(cat)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 23:58 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als ik het nu hier neerzet, speel ik evengoed informatie goed en zit ik zelf ook helemaal fout. Het was niet verstandig van me om te zeggen dat ik bewijs had, want dit zorgt toch alleen maar voor meer ophef/discussies en dat is nergens voor nodig.

    Nou, kras de tekst door zou ik zeggen? Maar als jij ja blijft zeggen, blijf ik nee zeggen.
    En daarbij; ik was een van de personen die er om vroeg en ze deed het niet. dus wów wie zou het hier nu beter weten? xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    Waar gaat het nu nog over?


    Over een schaap, Justin Bieber, God, De almachtige Rose en het bewijs van Prodigy dat er niet is.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.
    Wajo, zeg je nou dat ik bang ben om online te komen? Mag ik niet eens met vriendinnen afspreken hahahah jonge jij hh. Ik heb je ben geen enkele discussie ofzo gezien, en nu bemoei je je ermee. Like I said in MIJN topic: GTFO, als je er niks over weet. thank you.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Over een schaap, Justin Bieber, God, De almachtige Rose en het bewijs van Prodigy dat er niet is.(krul)

    Je vergeet de koeien(krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Forlan schreef:
    (...)Wajo, zeg je nou dat ik bang ben om online te komen? Mag ik niet eens met vriendinnen afspreken hahahah jonge jij hh. Ik heb je ben geen enkele discussie ofzo gezien, en nu bemoei je je ermee. Like I said in MIJN topic: GTFO, als je er niks over weet. thank you.

    Ze denken dat je geen leven buiten Quizlet hebt :Y).


    Be yourself, Everybody else is already taken