• We waren nog niet uitgesproken. :3


    --

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik speel de baas niet. Maar jullie verspillen je tijd, energie en steken er onnodige moeite in. Maar blijkbaar kunnen jullie niks aannemen van mij, want ik bedoel het állemaal o zo negatief. Ik kan nu nog wat neerzetten, positief, maar ik zal daar uiteraard ook weer commentaar over krijgen.

    Waarom reageer jij dan (cat)
    dat is toch ook tijdvespilling en al dat andere (cat)?


    The way we live, is the way we die

    Strobelight schreef:
    Peace. -wiebenik? Ik geef je een tip; hij kreeg een fles naar z'n hoofd geslingerd ;x-

    Justin Bieber? (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Justin Bieber? (cat)

    Jaaaa ! (hoera)


    None but ourselves can free our minds.

    Meh schreef:
    (...)
    "Hey ik heb gelijk Armin" "Nee Armin, IK heb gelijk" "Oke, oke" "Nee jij hebt gelijk" "Nee JIJ hebt gelijk" Ugh..

    Nee, wat dacht je van 'Rose, ik weet dat je gelijk hebt maar..' 'Zeg het dan' 'Nee, dan laat ik zien dat ik niet altijd gelijk heb..' 'SAY IT!' 'Oke, almachtige Rose, je hebt gelijk' Einde discussie: Ik heb gelijk.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik speel de baas niet. Maar jullie verspillen je tijd, energie en steken er onnodige moeite in. Maar blijkbaar kunnen jullie niks aannemen van mij, want ik bedoel het állemaal o zo negatief. Ik kan nu nog wat neerzetten, positief, maar ik zal daar uiteraard ook weer commentaar over krijgen.


    Ik verspil mijn tijd en energie hier niet hoor. Dit liever dan slapen. Haha. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hmpf.


    I live for the applause, you will die for it.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik speel de baas niet. Maar jullie verspillen je tijd, energie en steken er onnodige moeite in. Maar blijkbaar kunnen jullie niks aannemen van mij, want ik bedoel het állemaal o zo negatief. Ik kan nu nog wat neerzetten, positief, maar ik zal daar uiteraard ook weer commentaar over krijgen.


    Nee klopt, je speelt de president.
    Ik heb toch geen slaap, ik drink wat thee en doe gezellig mee met deze topic. En energie heb ik genoeg dus:Y) En veel moeite is het niet om even snel een antwoord neer te typen, misschien voor jou? Weetje als je op Fitness gaat krijg je lekker veel energie. (krul)


    --

    On-topic mensen, dit heeft zo helemaal geen nut meer. :')

    Armin schreef:
    (...)
    Nee, wat dacht je van 'Rose, ik weet dat je gelijk hebt maar..' 'Zeg het dan' 'Nee, dan laat ik zien dat ik niet altijd gelijk heb..' 'SAY IT!' 'Oke, almachtige Rose, je hebt gelijk' Einde discussie: Ik heb gelijk.(krul)

    Dan noem je jezelf ook al almachtig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prodigy schreef:
    On-topic mensen, dit heeft zo helemaal geen nut meer. :')

    Jawel want je zei dat je bewijs hebt. Nou waar blijft het?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jaaaa ! (hoera)

    Yay:3 Waarom was die fles geen baksteen? :"$


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Yay:3 Waarom was die fles geen baksteen? :"$

    HAHA, ze mocht geen baksteen meeneme van der moeder :3


    None but ourselves can free our minds.

    Armin schreef:
    (...)
    Jawel want je zei dat je bewijs hebt. Nou waar blijft het?

    Ja, waar blijft het?


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Wat een heisa zeg. (': Kan iedereen zich even niet wat volwassener voordoen? Het is gebeurt en laat het dan ook zo er valt niets aan te veranderen. Iedereen heeft zijn zegje gedaan zo ondertussen en de moderators en etc. Weten nu wel dat jullie hun haten en dat ze zogezegt onnodig zijn. Stelletje kleine kinderen. (':


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Meh schreef:
    (...)
    Dan noem je jezelf ook al almachtig.

    Ja, want ik heb gelijk. Weetjewel, dus alles wat ik zeg klopt. A-men to me.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3