• ik snij mezelf -snij snij-

    Okay natuurlijk snij ik mezelf niet maar ik word zo zot van al die mensen die over emo's denken dat ze depressief zijn en zich alleen maar snijden! Ik heb daar echt haat aan! Ik ben geen eens emo en toch noemen ze me zo! Laatst gingen wat jongens naar me arm kijken of er krassen zaten! [/Niet te vinden natuurlijk!]
    Ook vind ik de kinders die zich emo noemen omdat ze zich snijden stom en als je er alleen al zo uitziet! Je bent emo als je dat van binnen bent en niet van buiten zelfs een huppel kan emo wezen!;) En ik bedoel ik ken genoeg mensen die eruit zien als emo maar het niet zijn!


    Sorry dit moest ik even kwijt!

    xxx Renee


    I do not hook up.

    Mensen noemen mij ook emo =.=''
    I'm freakin just not >.< Zo zie ik er niet uit. Ga mezelf niet in een hokje proppen. Nog erger als ze me wemo noemen - ik WIL niet eens freakin' emo zijn! Hoe kan ik dan wannabe-emo zijn!? Het is gwn niet mijn stijl >.<
    Ik snap heel dat 'het is geen stijl' ook niet helemaal hoor. Ik bedoel. Já het is een muziekstijl, maar het staat óók gewoon bekend als een kledingstijl. Als je emo zegt weet iedereen wat je bedoelt. Veel makkelijker om gewoon te zeggen dat iemand stíjl 'emo' is. Nee dan zíjn ze het inderdaad niet, al is hun stijl zo. Maargoed, mijn mening.
    & Ik snee mezelf eerst. Ik ging best wel door een moeilijke tijd, en toen ben ik dat gaan doen. Maar ben gestopt. Wat nog best lastig was. Het klinkt veel stommer dan het is. Als je het eenmaal doet is het heel verslavend. >.< En ik voelde me dan altijd voor eventjes beter, en daarna weer tien keer slechter. Maarja, ik praat nu gewoon over dingen als ik ze voel, in plaats van ze op te kroppen. Dat hoofdstuk heb ik ook echt gewoon afgesloten.


    Kijk en dát snap ik nu niet ><
    Van eht snijden dan ><
    JKij zegt dat het verslavend werkt, maar bij mij was dat neit zo >< Oké, call me strange, maar dat is gewoon zo, ik raak neit snel aan dingen verslaafd [Like; sigaretten, snijden, alcohol.]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja echt wel :9~ En en weet je ik was mijn hello kitty clipje kwijt al meer dan een week en ik doe mijn kast open om een riem te pakken en wat volt eruit? *Spannend muziekje* MIJN HELLO KITTY KLIPJE(H)


    Waah cuuwll ^^
    Het enige wat ik momenteel van Hello Kitty is is een pyjama omdat ik niet weet waar je al die Hello Kitty stuff moet kopen :-(

    Mensen noemen mij ook emo =.=''
    I'm freakin just not >.< Zo zie ik er niet uit. Ga mezelf niet in een hokje proppen. Nog erger als ze me wemo noemen - ik WIL niet eens freakin' emo zijn! Hoe kan ik dan wannabe-emo zijn!? Het is gwn niet mijn stijl >.<
    Ik snap heel dat 'het is geen stijl' ook niet helemaal hoor. Ik bedoel. Já het is een muziekstijl, maar het staat óók gewoon bekend als een kledingstijl. Als je emo zegt weet iedereen wat je bedoelt. Veel makkelijker om gewoon te zeggen dat iemand stíjl 'emo' is. Nee dan zíjn ze het inderdaad niet, al is hun stijl zo. Maargoed, mijn mening.
    & Ik snee mezelf eerst. Ik ging best wel door een moeilijke tijd, en toen ben ik dat gaan doen. Maar ben gestopt. Wat nog best lastig was. Het klinkt veel stommer dan het is. Als je het eenmaal doet is het heel verslavend. >.< En ik voelde me dan altijd voor eventjes beter, en daarna weer tien keer slechter. Maarja, ik praat nu gewoon over dingen als ik ze voel, in plaats van ze op te kroppen. Dat hoofdstuk heb ik ook echt gewoon afgesloten.

    Met mij kan je er altijd over praten ik begrijp het ;) Als je wil weten waar om dat ga ik nu niet hier neer zetten hoor.


    I do not hook up.

    (...)

    Waah cuuwll ^^
    Het enige wat ik momenteel van Hello Kitty is is een pyjama omdat ik niet weet waar je al die Hello Kitty stuff moet kopen :-(

    Ooooo ik heb uhm Hello Kitty klipje een Hello Kitty bekerhouder [/word gebruikt door mij voor me mobiel] en een hello kitty t-shirt.

    Uhm hello kitty spullen kan je halen bij de h&m bij de intertoys een knuffel en bij de kruidvat snoepjes enal! En denk bij de Claires ook wel en de LONDON ook!


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    Dankje lieford voor de tip van de shops waar je Hello Kitty stuff kan halen <3

    Dankje lieford voor de tip van de shops waar je Hello Kitty stuff kan halen <3

    Graaggedaan (A)! Wat gaan we nou eigenlijk doen met ons feestje dat ik het met jou eens was? (A)
    En en ik heb een idee!;D


    I do not hook up.

    (...)

    Kijk en dát snap ik nu niet ><
    Van eht snijden dan ><
    JKij zegt dat het verslavend werkt, maar bij mij was dat neit zo >< Oké, call me strange, maar dat is gewoon zo, ik raak neit snel aan dingen verslaafd [Like; sigaretten, snijden, alcohol.]

    Ik ga mijn redenen niet hier droppen, niet schaamtelijk foz en maar gans wereld hoeft alles van me te weten. Ik kon me zegmaar om verschillende dingen gewoon niet uiten. Ik wilde wel, maar kón dat gewoon niet. Niet huilen, en met weinig praten.. Toen raakte ik zo panisch dat ik dat ging doen. Harstikke stom natuurlijk. En iedere keer als ik dan ergens mee zat dee ik het weer. Maar ik heb nu gewoon geleerd om goed met dingen om te gaan. Dat helpt :3


    Mew <3

    (...)
    Met mij kan je er altijd over praten ik begrijp het ;) Als je wil weten waar om dat ga ik nu niet hier neer zetten hoor.

    Dankje ;-)
    & Dat snap 'k. ö beetje risky om zomaar alles op internet te dumpen >.<


    Mew <3

    Ooeh stuur je idee dan door ^^

    (...)
    Ik ga mijn redenen niet hier droppen, niet schaamtelijk foz en maar gans wereld hoeft alles van me te weten. Ik kon me zegmaar om verschillende dingen gewoon niet uiten. Ik wilde wel, maar kón dat gewoon niet. Niet huilen, en met weinig praten.. Toen raakte ik zo panisch dat ik dat ging doen. Harstikke stom natuurlijk. En iedere keer als ik dan ergens mee zat dee ik het weer. Maar ik heb nu gewoon geleerd om goed met dingen om te gaan. Dat helpt :3

    Ik heb een half jaar met een maatschappelijk werkster gezeten, toen kreeg ze eht pas uit me -.-' En ik kón praten als ik wilde, maar ik wílde niet -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Dankje ;-)
    & Dat snap 'k. ö beetje risky om zomaar alles op internet te dumpen >.<

    Graaggedaan ;)
    Zeker risky!


    I do not hook up.

    Ooeh stuur je idee dan door ^^

    Als jij naar het volgende TH concert in NL gaat dan dan ga je met mij mee en blijf je als dat kan slapen(A)


    I do not hook up.

    Okay da's een heel erg goed idee!! Doen we <3

    (...)
    Ik heb een half jaar met een maatschappelijk werkster gezeten, toen kreeg ze eht pas uit me -.-' En ik kón praten als ik wilde, maar ik wílde niet -.-'

    Nja, dat had ik dus niet. Ik dacht gewoon dat dat de enige uitweg was, maar dat was het niet. >.< Grotendeels mijn beste vriendin heeft er mee geholpen te stoppen. Zij dee het zegmaar ook >.< [best groot deel vn mijn vrienden doet/deed het] toen hebben we gewoon gezegd van 'En nu doen we het sámen gewoon nóóit meer.' Dat werkte wel.
    Maar het is ook niet dat iedereen díe dat doet het om dezelfde redenen doet. Iedereen gaat anders om met emoties, dus ook daarmee.
    edit: even ter duidelijkheid, die vrienden heb ik wel geloost hoor >.<


    Mew <3