• ik snij mezelf -snij snij-

    Okay natuurlijk snij ik mezelf niet maar ik word zo zot van al die mensen die over emo's denken dat ze depressief zijn en zich alleen maar snijden! Ik heb daar echt haat aan! Ik ben geen eens emo en toch noemen ze me zo! Laatst gingen wat jongens naar me arm kijken of er krassen zaten! [/Niet te vinden natuurlijk!]
    Ook vind ik de kinders die zich emo noemen omdat ze zich snijden stom en als je er alleen al zo uitziet! Je bent emo als je dat van binnen bent en niet van buiten zelfs een huppel kan emo wezen!;) En ik bedoel ik ken genoeg mensen die eruit zien als emo maar het niet zijn!


    Sorry dit moest ik even kwijt!

    xxx Renee


    I do not hook up.

    Okay da's een heel erg goed idee!! Doen we <3

    Okay mijn vriendinnen komen ook maar die mag je wel!(A)


    I do not hook up.

    Okay da's een heel erg goed idee!! Doen we <3


    I do not hook up.

    Mensen noemen mij ook emo =.=''
    I'm freakin just not >.< Zo zie ik er niet uit. Ga mezelf niet in een hokje proppen. Nog erger als ze me wemo noemen - ik WIL niet eens freakin' emo zijn! Hoe kan ik dan wannabe-emo zijn!? Het is gwn niet mijn stijl >.<
    Ik snap heel dat 'het is geen stijl' ook niet helemaal hoor. Ik bedoel. Já het is een muziekstijl, maar het staat óók gewoon bekend als een kledingstijl. Als je emo zegt weet iedereen wat je bedoelt. Veel makkelijker om gewoon te zeggen dat iemand stíjl 'emo' is. Nee dan zíjn ze het inderdaad niet, al is hun stijl zo. Maargoed, mijn mening.
    & Ik snee mezelf eerst. Ik ging best wel door een moeilijke tijd, en toen ben ik dat gaan doen. Maar ben gestopt. Wat nog best lastig was. Het klinkt veel stommer dan het is. Als je het eenmaal doet is het heel verslavend. >.< En ik voelde me dan altijd voor eventjes beter, en daarna weer tien keer slechter. Maarja, ik praat nu gewoon over dingen als ik ze voel, in plaats van ze op te kroppen. Dat hoofdstuk heb ik ook echt gewoon afgesloten.


    K heb mijn Eigen Style
    En dhan nja Roep ze ma Emo
    terwijl ik het niet egt ben ofso -_-

    mrja wthever, K geef gewoon geen fuck om die praatjes weetje ;)

    Be Yourself! And Don't Giva A Fuck About What Anybody Else Says !


    I solemny swear i am up to no good

    Welke vriendinnen ö?

    (...)

    K heb mijn Eigen Style
    En dhan nja Roep ze ma Emo
    terwijl ik het niet egt ben ofso -_-

    mrja wthever, K geef gewoon geen fuck om die praatjes weetje ;)

    Be Yourself! And Don't Giva A Fuck About What Anybody Else Says !


    Gelijk heb je ^^


    Mew <3

    Welke vriendinnen ö?

    Ze zitten ook op quizlet:
    GustavsPetx3 / RwaydaxTH / DarkAngel93 / Tomneukerx3 / En maybe nog iemand en er willen nog 2 jongens mee 1 jongen zit ook op quizlet en noemt: GrootTHfan. Bijna alle meiden van die foto met die rode draak behalve die gene met dat blauwe t0shirt


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    Owkay, we zullen zien of ik kom okay ^^

    Owkay, we zullen zien of ik kom okay ^^

    Okay maar je komt wel anders sleur ik je aan je oor mee o.O


    I do not hook up.

    je hebt gelijk hoor (H)


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    je hebt gelijk hoor (H)

    Danke(H)

    [/Ik zit op me andere profiel!]


    The perfect man is gay...

    Okay dan kom ik wel ^^ Ik wil niet meegesleurd worden hoowr Ö

    Okay dan kom ik wel ^^ Ik wil niet meegesleurd worden hoowr Ö

    Gelukkig maar ;) [/Omg Annelies ik heb een ander account weet jij wat voor op mijn profiel?]


    The perfect man is gay...

    ...


    The perfect man is gay...

    Njah moet het wel eerst vragen aan de ouders enzoo hea [/Cuuwl, ik help je straks wel even met je profiel okay?]