• Ja, vieren jullie dat? Want het is vandaag officeel moederdag. [/in België toch, Nederland weet ik niet]

    Mijn papa is een uitgebreid ontbijt bij de bakker gaan halen voor mijn mama. Hahah. En we gaan zo naar mijn moeke, en vanavond naar mijn moemoe.

    (krul)

    Edit: Moederdag wordt gevierd ter ere van het moederschap. In Nederland, België en vele andere landen valt Moederdag op de tweede zondag in mei. In de omgeving van Antwerpen wordt Moederdag op 15 augustus (Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart, Sainte- Marie of Moederkesdag) gevierd, sinds 1913.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 11:30 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Was dat niet in juni?


    effort never betrays you

    In nederland is het vandaag geen moederdag. Maar als het wel moederdag is vieren we het ook, meestal ook met een lekker ontbijtje xD En ik geef natuurlijk een cadeautje :3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 11:28 ]


    You are beautiful, you are love.

    In Nederland was het in mei moederdag 8D. En ja, ik vier het nog steeds haha. Ik koop elk jaar een kadootje voor mijn moemie ;3


    SLOAN.

    Ik heb gewoon een lekker ontbijtje gemaakt :)
    x


    in life an ending is just another new beginning

    Ik woon in België en ik heb precies geen enkele actie gezien. x]
    Maar ik woon op de grens en heb Nl'se familie, dus wij vieren de Nederlandse x']


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yup.

    Cuidador schreef:
    In Nederland was het in mei moederdag 8D. En ja, ik vier het nog steeds haha. Ik koop elk jaar een kadootje voor mijn moemie ;3


    Wij hebben 2x moederdag ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Wij doen daar niet aan mee :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vier moederdag wel ^^

    vandaag is het in nederland geen moederdag xp
    maar wij vieren het wel als op de dag dat het wel is (ikweet die datum niet meer xp )
    we brengen mn ma koffie op bed & kadotjes.


    Vampire Heart.

    Ik vier dat NOOIT.
    Mijn cadeau die ik op school heb gemaakt heb ik nog steeds niet afgegeven. En voor papadag hebben we en chocopot gemaakt met chocolade erin, die heb ik zelf opgegeten. :'D


    When words fails, music speaks

    Haha, mijn zus had ontbijt op bed gebracht bij mijn mama.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    In Nederland is dat volgens mij de tweede zondag van mei of zo XD
    maar dat weet ik niet zeker, wel dat het in mei is, en dat Vaderdag in juni is XD.

    wij vieren Moederdag wel, meer dan Vaderdag, zoals dat we eerst wat doen met mijn moeder, en na de tijd, gaan we naar mijn oma..
    bij Vaderdag doen we meestal niets, mede dat mijn broertje in die week ook jarig is, en dat dan meestal gewoon op Vaderdag wordt gevierd...


    Dream not your live, live your dream!

    Ik ben NL dus nee vandaag niet ;P
    Maar wat is nou precies Moeke en Moemoe? :')


    dream, dare, fly!

    god, je gaf me juist een hartaanval ;o
    maar toen kwam ik er achter dat dat enkel in antwerpen is :Y) nu gooi ik een baksteen naar je hoofd omdat ik helemaal begon te panikeren


    We're hiding behind skin that's too tough