• heey de titel zegt het als je een nieuwe account naam wil ik en Billneukerx3 heb veels te veel ispiratei nu dus en die moet kwijt xD

    wel ff dingen die ik moet weten waar je van houdt als je een nieuwe naam wilt dan kan ik daar rekening mee houde ;)
    X. Demi


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik wil er 1 op mijn ander account. Dus ik zal zo info geven !Eerst douche! :S


    I do not hook up.

    Ik wil er 1 op mijn ander account. Dus ik zal zo info geven !Eerst douche! :S


    okejj is goed;)


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Inderdaad mensen ze heeft mijn acount naam ook veranderd


    Live life limitless.

    Inderdaad mensen ze heeft mijn acount naam ook veranderd


    ja ik heb nu echt ispiratie x/D kweet nietwaarvan maardat maakt niks uit


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    niemand


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    IKKEE ! xd
    GRAPPIG, DE JOUNE HEB JE VAN MY GEERFT, EN WARSCHIJNLIJK IK DE MIJNE VAN JOU 1 xD


    ok

    IKKEE ! xd
    GRAPPIG, DE JOUNE HEB JE VAN MY GEERFT, EN WARSCHIJNLIJK IK DE MIJNE VAN JOU 1 xD


    okejj ik wil wen een naam voor je verzinne maar kun je zeggen wat je leuk vind ofso ??


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    kan j voor mij iets bedenken..?

    Ik hou van lolly's, uitgaan en ja die dingen xD ik ben vaak nogal hyper en melig.. enneuhh ik kan nogal bitchy zijn xD kan j hier iets mee..??
    xXx

    (...)

    okejj ik wil wen een naam voor je verzinne maar kun je zeggen wat je leuk vind ofso ??

    Ik vind alles goed, ik vind TOKIO HOTEL goed, maar ik wil geen TOKIOHOTEL als naam ofzo. Ik vind allevier de bandleden even leuk, dus alles is goed, zelfs Georg, ja. En verder hou ik van McDonalds ofzo -.-


    ok

    kan j voor mij iets bedenken..?

    Ik hou van lolly's, uitgaan en ja die dingen xD ik ben vaak nogal hyper en melig.. enneuhh ik kan nogal bitchy zijn xD kan j hier iets mee..??
    xXx


    YaD-delicious


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)
    Ik vind alles goed, ik vind TOKIO HOTEL goed, maar ik wil geen TOKIOHOTEL als naam ofzo. Ik vind allevier de bandleden even leuk, dus alles is goed, zelfs Georg, ja. En verder hou ik van McDonalds ofzo -.-


    MissMcdonald xD


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    MissMecki is ook wel goed.xd Maar die naam gebruik ik voor mijn andere account, het brengt teveel verwarring voor sommige mensen -.-'


    ok

    SHEIZE !
    Ik wilde weten of MEVROUWMECKI paste, blijkt dat dat mijn nickname is geworden -.-

    Okay voor mijn andere account naam zal ik even info geven:

    Ik lieft: Emo boys die zijn gewoon vet ghail! :3/music/Hello Kitty/ToHo/BigSunglasses/Red Bull/Lolli's/Vrienden/Scene Queen/KillerPilze/Jonas Brothers/Bill/Gitaar spelen/Tom die zijn gitaar fuckt/Annelies!<3/Cupcake/Strikjes.
    Wat ik vaak zeg: Rawrr/Dude/Awesome/Naaice/Ghail:3/Bill.
    Naam: Renee
    Kleur ogen: Bruin.
    Kleur haar: Zwart met roze lokken!


    Okay ik hoop dat je er wat aan hebt!<3


    I do not hook up.

    PS. IK BEN xBreakAwayx xd