• Want ik heb in totaal 5 bans gehad, haha. (cat)
    Ik ga nu niet zeggen waarom, maar ze stammen allemaal uit 2008. En nu ben ik al 2 jaar een voorbeeldige user en meld ik me altijd aan voor moderator, maar ik word nooit gekozen. -bitchface- En stiekem wil ik een beta-reader worden. Vroeger was ik een rebel en nu een onrechtbestrijdster, want iedereen die reclame maakt krijgt een druk op de meldknop terug. :9~


    All was well.

    Haha, dat heb ik dus ook. Ik heb al een aantal waarschuwingen, inderdaad uit 2008 en zelfs uit 2009. Maar er zat net zoveel tijd tussen dat ze me geen ban gaven. En nu gedraag ik me voorbeeldig ghehe.

    -Assassin

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 16:07 ]

    Haha, goedzo! :Y)


    -

    Afgekickt van het terrorisme, (:.
    Succes met aanmelden voor beta enz enz, lols.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het is goed dat je nu geen rebel meer bent, haha :'D
    En misschien word je wel bèta-reader op een dag, dan krijg je ook een kleurtje :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Whaha. Jou ken ik nog :'D Uit 2008 enzo XD
    Naja, ik heb maar 1x een waarschuwing gehad, die niet eens telt ofzo XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha, ik weet eigenlijk niet of ik al eens een waarschuwing heb gehad of niet. Maar ik denk van niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Bodysnatcher schreef:
    Whaha. Jou ken ik nog :'D Uit 2008 enzo XD
    Naja, ik heb maar 1x een waarschuwing gehad, die niet eens telt ofzo XD

    Haha, wtf, dat is cool dat jij mij nog kent. (cat)


    All was well.

    Jean schreef:
    (...)
    Haha, wtf, dat is cool dat jij mij nog kent. (cat)

    Ik herinner me dat meestal nog wel, alleen zoveel mensen zijn geband, of hebben een andere username :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben lid sinds 2007 en heb nog geen waarschuwing, ban of iets anders gekregen... Ik ben te braaf :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik had lang geleden een waarschuwing gekregen, ik weet niet meer precies waarom. Voor reclame maken geloof ik. Daar heb ik een trauma aan overgehouden en nu ben ik een engel. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn laatste en eerste waarschuwingen stammen ook uit het jaar 2008 :P


    Life is hard and then we die

    hahaha.
    ik heb 2 waarschuwingen -eigenlijk 3- gehad en die zijn teruggetrokken.(krul)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 16:14 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik heb gelukkig maar één waarschuwing gehad en daar wil ik het ook bij houden.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik had lang geleden een waarschuwing gekregen, ik weet niet meer precies waarom. Voor reclame maken geloof ik. Daar heb ik een trauma aan overgehouden en nu ben ik een engel. (:

    HAHA. Trauma for life! (cat)
    Mij konden die waarschuwingen en bans duidelijk niet veel schelen. :Y)


    All was well.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik had lang geleden een waarschuwing gekregen, ik weet niet meer precies waarom. Voor reclame maken geloof ik. Daar heb ik een trauma aan overgehouden en nu ben ik een engel. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.